  • 1. Data: 2004-11-03 16:17:31
    Temat: Uwaga na BPH oddział Bielsko-B ul. Dmowskiego
    Od: "jako" <j...@n...pl>

    We wrześniu postanowiłem zwiększyć swój limit debetowy na rachunku ROR.
    1 wizyta w oddziale: Po odstaniu w kolejce okazało się że nie wystarcza
    historia rachunku z której widać że wpływy są regularne, więc muszę wypełnić
    wniosek i donieść zaświadczenie z zakładu pracy o dochodach i zatrudnieniu.
    2 wizyta w oddziale: Po odstaniu w kolejce złożyłem wszystkie potrzebne
    dokumenty i zostałem poinformowany przez panią że do 2 tyg. umowa będzie
    gotowa o czym telefonicznie mnie powiadomi. Ponieważ do 3 listopada telefon
    milczał udałem się w tym dniu do banku
    3 wizyta w oddziale: (Po odstaniu w kolejce) pani znalazła moją umowę,
    podpisałem umowę razem z żoną a pani poinformowała nas że jeszcze dzisiaj
    limit będzie zwiększony
    Ale niestety rzeczywistość z BPH w tle nie jest taka piękna. W domu
    zadzwonił telefon i pani z banku BPH poinformowała nas że upłynął ponad
    miesiąc od złożenia wniosku do jego podpisania w związku z tym należy
    donieść nowe zaświadczenia z zakładu pracy.
    i że to niej wina tylko koleżanki że nie zadzwoniono do nas zgodnie z
    ustaleniem w czasie 2 wizyty.
    Mam teraz do wyboru: 4 wizyta w oddziale włącznie oczywiście z odstaniem w
    kolejce lub wypowiedzenie umowy. Chyba wybiorę to drugie.
    jako
    mailto: a...@g...pl

  • 2. Data: 2004-11-03 16:52:59
    Temat: Re: Uwaga na BPH oddział Bielsko-B ul. Dmowskiego
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik jako napisał:

    > Mam teraz do wyboru: 4 wizyta w oddziale włącznie oczywiście z odstaniem w
    > kolejce lub wypowiedzenie umowy. Chyba wybiorę to drugie.

    Zdecydowanie popieram.

    BePeHahahaha żondzi,
    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-03 23:35:02
    Od: "Bartek \(nieodwracalne\)" <o...@i...pl>

    Użytkownik "jako" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > kolejce lub wypowiedzenie umowy. Chyba wybiorę to drugie.

    Ja raz byłem zapłacić za książkę - którą kupiłem w internecie.
    Sklep miał akurat konto w BPH.
    no to se myślę - jak już jestem w Bielsku to wpłacę w placówce w BPH -
    przynajmniej zaoszczędze klilka złotych na prowizję od wpłaty. No bo
    przecież który bank pobiera prowizję od wpłaty na swój rachunek???
    Po przebiegnięciu połowy miasta z buta i wystaniu w kolejce około 30 minut
    Wpłaciłem pieniądze:
    BPH - okrągłe 5 zł prowizji od wpłaty na ich rachunek !!!
    A ekspedientka w okienku mi powiedziała, że i tak idą klientom rękę
    umożliwiając darmowe wypłaty.

    BPHahahahaha Żondzi !!!!

    pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2004-11-04 07:16:04
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > BPH - okrągłe 5 zł prowizji od wpłaty na ich rachunek !!!
    > A ekspedientka w okienku mi powiedziała, że i tak idą klientom rękę

    ale za to prezes BPH niedawno sie chwalil ze bank stale zwieksza zyski :)

    Piotr

  • 5. Data: 2004-11-04 08:21:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-04 00:35, Użytkownik Bartek (nieodwracalne) napisał:
    > No bo
    > przecież który bank pobiera prowizję od wpłaty na swój rachunek???

    A choćby BZ-WBK.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-11-04 08:44:29
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:cmcors$30i$1@news.dialog.net.pl grupowicz Marcin Nowakowski
    napisał:

    > A choćby BZ-WBK.

    No w bilonie tak :-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2004-11-04 08:51:08
    Od: mj <c...@b...pl>

    jako wrote:

    > We wrze?niu postanowi^(3)em zwie^kszy? swój limit debetowy na rachunku ROR.
    > 1 wizyta w oddziale: Po odstaniu w kolejce okaza^(3)o sie^ ?e nie wystarcza

    W bph na Stojalowskiego w BB to samo... Zerwalem ta znajomosc -
    niezgodnosc charakterow :-))

    mj

  • 8. Data: 2004-11-04 08:58:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-04 09:44, Użytkownik August napisał:

    > No w bilonie tak :-)

    ;)
    Lukas też przy spłacie rat kredytu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2004-11-04 09:04:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ;)
    > Lukas też przy spłacie rat kredytu.

    Ale tym zaciągniętym w Lukas SA. We Wrocławiu jest chyba jedna kasa tej
    firmy gdzie opłata nie jest pobierana - w placówkach Lukas Banku prowizja
    oczywiście leci.

  • 10. Data: 2004-11-04 09:22:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-04 10:04, Użytkownik Glenn napisał:

    > Ale tym zaciągniętym w Lukas SA. We Wrocławiu jest chyba jedna kasa tej
    > firmy gdzie opłata nie jest pobierana - w placówkach Lukas Banku prowizja
    > oczywiście leci.

    I to jest tak samo chore, jak opłaty Citi za spłatę karty/kredytu w
    oddziale.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl