    From: "jako" <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.konsumenci
    Subject: Uwaga na BPH oddział Bielsko-B ul. Dmowskiego
    Date: Wed, 3 Nov 2004 17:17:31 +0100

    We wrześniu postanowiłem zwiększyć swój limit debetowy na rachunku ROR.
    1 wizyta w oddziale: Po odstaniu w kolejce okazało się że nie wystarcza
    historia rachunku z której widać że wpływy są regularne, więc muszę wypełnić
    wniosek i donieść zaświadczenie z zakładu pracy o dochodach i zatrudnieniu.
    2 wizyta w oddziale: Po odstaniu w kolejce złożyłem wszystkie potrzebne
    dokumenty i zostałem poinformowany przez panią że do 2 tyg. umowa będzie
    gotowa o czym telefonicznie mnie powiadomi. Ponieważ do 3 listopada telefon
    milczał udałem się w tym dniu do banku
    3 wizyta w oddziale: (Po odstaniu w kolejce) pani znalazła moją umowę,
    podpisałem umowę razem z żoną a pani poinformowała nas że jeszcze dzisiaj
    limit będzie zwiększony
    Ale niestety rzeczywistość z BPH w tle nie jest taka piękna. W domu
    zadzwonił telefon i pani z banku BPH poinformowała nas że upłynął ponad
    miesiąc od złożenia wniosku do jego podpisania w związku z tym należy
    donieść nowe zaświadczenia z zakładu pracy.
    i że to niej wina tylko koleżanki że nie zadzwoniono do nas zgodnie z
    ustaleniem w czasie 2 wizyty.
    Mam teraz do wyboru: 4 wizyta w oddziale włącznie oczywiście z odstaniem w
    kolejce lub wypowiedzenie umowy. Chyba wybiorę to drugie.
    jako
    mailto: a...@g...pl