  • 11. Data: 2014-06-29 22:44:11
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-29 18:52, RobertS pisze:

    > dostałem w wersji papierowej, zmiany nie wyglądały korzystnie

    Ale co dostałeś? To co wszyscy w kwietniu?
    Jeśli tak to wszystkie zmiany są znane, już weszły w życie i nic "z
    dniem wznowienia" się tam nie zapowiada.

    Sławek

  • 12. Data: 2014-06-29 22:46:00
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-29 22:11, xbartx pisze:

    > O ile pamiętam to wszystkie karty byłego Polbanku zostaną zastąpione
    > kartami Rajfiego.

    Pamiętasz przyszłość?
    Bo w przeszłości zapowiedzi takowych nie było.

    Sławek

  • 13. Data: 2014-06-29 22:48:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pamiętasz przyszłość?
    > Bo w przeszłości zapowiedzi takowych nie było.
    >
    > Sławek

    a co tak dokładnie było? apmiętam tylko konkluzję, że kartę trzeba
    bedzie zamknąć...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-06-29 23:05:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    robiłem porządki i znalazłem zmiany w TOiP

    1. opłata za administrowanie 4,50 zł jeżeli nie zrobi się 4 operacji
    2. 79 zł za kartę jeżeli w poprzednich 12 m-cach średni obrót na karcie
    nie wyniósł min. 1000 zł miesięcznie

    o ile pierwszy warunek bez problemu można to spełnić to drugiego nie
    spełnię, od razu te 79 zł mi naliczą czy dopiero po kolejnym roku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-06-29 23:13:11
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-06-30 00:05, RobertS wrote:
> [...]
    >

    > o ile pierwszy warunek bez problemu można to spełnić to drugiego nie
    > spełnię, od razu te 79 zł mi naliczą czy dopiero po kolejnym roku?

    po cichaczu zapomnieli o juz zrobionych transakcjach, na ostatnich
    wyciagach zniknela info ze "wykonaj jeszcze tyle a tyle transakcji lub
    na taka kwote zeby nie placic oplaty".
    Ale na infolinii szlo wynegocjowac zwolnienie z tej oplaty na rok.
    (jedyna rzecz ktora przy migracji dalo sie uzyskac)

    Ja nie skorzystalem i nie przyjalem nowych warunkow. Po reklamacji i 2
    tygodniach karte zamkneli.

    co do warunkow migracji - mozna tu przeczytac:
    http://raiffeisenpolbank.com/integracja/klienci-indy
    widualni-karty-kredytowe

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2014-06-29 23:21:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > po cichaczu zapomnieli o juz zrobionych transakcjach, na ostatnich
    > wyciagach zniknela info ze "wykonaj jeszcze tyle a tyle transakcji lub
    > na taka kwote zeby nie placic oplaty".

    tak jak piszesz, na wyciągu już tej informacji nie ma, zadzwonię i
    zapytam czy mnie zwolnią, jak nie to po wakacjach zamykam

    > Ale na infolinii szlo wynegocjowac zwolnienie z tej oplaty na rok.
    > (jedyna rzecz ktora przy migracji dalo sie uzyskac)

    coś nt. przeliczników wiesz? nadal będzie tak dobrze jak bylo?

    > co do warunkow migracji - mozna tu przeczytac:
    > http://raiffeisenpolbank.com/integracja/klienci-indy
    widualni-karty-kredytowe

    już patrze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2014-06-30 00:32:27
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2014-06-28 01:01, darnok pisze:
    > Wszyscy normalni z tej grupy juz sie z tego cwierćbanku wyniesli.
    > Wynieś sie i ty.
    > Szkoda czasu na użeranie sie z nimi jak pokończyli już wszystkie bonusy
    > które mieli.

    póki co cały czas 2% zwroty za zakupy jest, ale powoli zaczynam się
    zastanawiać, czy warte toto tego zachodu...

    Sierp

  • 18. Data: 2014-06-30 05:43:38
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-29 23:13, darnok pisze:

    > po cichaczu zapomnieli o juz zrobionych transakcjach,

    Skąd wiesz, że zapomnieli
    Rok to jest rok, rozliczenie obrotów jest roczne

    > na ostatnich
    > wyciagach zniknela info ze "wykonaj jeszcze tyle a tyle transakcji lub
    > na taka kwote zeby nie placic oplaty".

    Owszem.
    I co z tego poza niewygodą, że trzeba samemu liczyć obroty?

    > co do warunkow migracji - mozna tu przeczytac:
    > http://raiffeisenpolbank.com/integracja/klienci-indy
    widualni-karty-kredytowe

    To NIE SĄ warunki migracji tylko zmiany w TOiP (głownie podwyżki)
    Karta Polbanku pozostaje kartą Polbanku i sposób przeliczania transakcji
    zagranicznych się nie zmienia.
    Nie ma żadnej migracji.

    Sławek

  • 19. Data: 2014-06-30 05:48:25
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-29 23:05, RobertS pisze:
    > robiłem porządki i znalazłem zmiany w TOiP

    No właśnie - zmiany w TOiP, ale nie wymiana kart na innego typu.

> [...]
    >

    > o ile pierwszy warunek bez problemu można to spełnić to drugiego nie
    > spełnię, od razu te 79 zł mi naliczą czy dopiero po kolejnym roku?

    Nie wiem, pewnie od razu na koniec bieżącego roku rozliczeniowego.
    Już tak miałem kiedy poprzednim razem podnieśli limity.
    Najpierw dostałem wyciąg z info "jesteś zwolniony z opłaty rocznej" a 2
    wyciągi później - "wykonaj jeszcze płatności na xxx zł..."

    Sławek

  • 20. Data: 2014-06-30 07:40:08
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 6/29/2014 11:05 PM, RobertS pisze:
> [...]
    >

    > o ile pierwszy warunek bez problemu można to spełnić to drugiego nie spełnię, od
    > razu te 79 zł mi naliczą czy dopiero po kolejnym roku?

    Opłata roczna zostanie pobrana w pierwszym miesiącu nowego roku rozliczeniowego
    jeśli w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie wykonano obrotów zwalniających z opłaty.
    Przyjąłeś nową TOiP od dnia 17.05.2014. Karty z dawnego Polbanku mają tam swoje
    pozycje i odpowiednio wskazane opłaty. Czas płacić.