  • 1. Data: 2014-06-27 00:45:50
    Temat: Lokata bezkarna na 4% + bonus 80 zł
    Od: j...@g...com

    Do końca czerwca można jeszcze otwierać lokaty bezkarne w BGŻ Optima na 4% (3
    miesiace) min 1000 zł

    Szczegóły: http://www.comperialead.pl/a/pp_adserwer.php?link=57
    ca6568de3752fe9be0625cd364f1c8

  • 2. Data: 2014-06-27 00:49:48
    Temat: Re: Lokata bezkarna na 4% + bonus 80 zł
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-06-27 00:45, j...@g...com pisze:
    > Do końca czerwca można jeszcze otwierać lokaty bezkarne w BGŻ Optima na 4% (3
    miesiace) min 1000 zł
    > Szczegóły: http://www.comperialead.pl/a/pp_adserwer.php?link=57
    ca6568de3752fe9be0625cd364f1c8

    Jakiś wyciąg co trzeba by zrobić by nie stracić a zarobić ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-06-27 10:09:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-27 00:45, j...@g...com wrote:

    > Do końca czerwca można jeszcze otwierać lokaty bezkarne w BGŻ Optima na 4% (3
    miesiace) min 1000 zł

    Tylko dla nowych klientow. Poza tym czemu nie napiszesz ze chodzi o
    nabicie wejscia przez ten link?

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-06-27 12:04:58
    Od: j...@g...com

    Rafał SP Gil - zakładasz jak standardową lokatę i tyle. Stracić nie stracisz, bo jest
    BFG, a ile zarobisz sprawdzisz jak klikniesz w link a następnie "Sprawdź iel
    zarobisz".

    elmer, choćby się kliknęło 1000 razy w link, nic z tego nie ma. Liczą się założone
    lokaty :) Promocja dla nowych klientów, ale może komuś się zapomniało jeszcze o
    założeniu lokaty.

  • 5. Data: 2014-06-27 16:10:31
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    > Tylko dla nowych klientow. Poza tym czemu nie napiszesz ze chodzi o nabicie wejscia
    przez ten link?

    a ja specjalnie założyłem poprzez link, skoro Jacek poświęca czas, aby przypomnieć o
    ofercie (albo wyszukać bo sorry ale większość programów bgż np groupon czy gazeta.pl
    już się skończyły, została tylko comperia), to dlaczego mam go pominąć? Chociaż
    mógłbym.

    Ja nic nie tracę zakładając z jego polecenia, a ktoś może zyskać. W końcu natrudził
    się.

  • 6. Data: 2014-06-27 16:26:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-27 16:10, lery.IT wrote:

    > Ja nic nie tracę zakładając z jego polecenia, a ktoś może zyskać. W końcu natrudził
    się.

    Docenilbym realne natrudzenie sie, gdyby informacja byla rzetelna,
    czyli chocby bylo napisane ze to dotyczy tylko nowych klientow. A tak
    to mamy tylko polprawde jak w byle reklamie.

    Podejrzewam ze wiekszosc czytajacych tutaj zdazyla juz wykorzystac
    promocje bgzo w czasach gdy stopy staly wyzej i % byly atrakcyjniejsze.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2014-06-27 16:28:40
    Od: Benny <j...@g...com>

    Elmer dla ciebie natrudziłem się podwójnie :) Wszystko jest, nawet wyliczenia

    Zapraszam na nowy blog jakdorobic.wordpress.com

    Dzięki za wsparcie w tych trudnych czasach