  • 1. Data: 2014-06-27 00:08:05
    Temat: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Witam,

    pewnie nie tylko ja tak mam, więc zwrócę waszą uwagę.
    Od 3 miesięcy otrzymuję inną wartość zadłużenia SMSem, a inna jest na
    wyciągu, przez co bank już dwa razy naliczył mi odestki.
    Zauważyłem odsetki z opóźnieniem, reklamacja została uznana, teraz
    złożyłem drugą reklamację (bo ponownie to samo na wyciągu z początku
    maja - różnicę w wartościach zobaczyłem z opóźnieniem, po opłaceniu
    tegoż miesiąca).

    Teraz mam nowy wyciąg i ponownie mam inne kwoty w SMSie i na wyciągu -
    jutro zadzwonię i złożę kolejną reklamację, tym razem na różnice SMS <>
    wyciąg (bo widać pierwsza, uznana, nie wystarczyła aby problem rozwiązać)

    W ogóle bank nieźle podpada :/ dorzucił koszt jakiegoś ubezpieczenie na
    życie (które zawsze było, ale bank przestał za nie płacić), złożyłem
    wniosek o kartę zbliżeniową w oddziale (gdzie byłem obniżyć limit karty
    który bank wcześniej samodzielnie dwukrotnie podwyższył), i wniosek
    zaginął.... złożyłem kolejny przez telefon...

    Na wakacjach byłem, limit mi się skończył (ten wniosek o obniżenie
    akurat przyjęli) ale skończył się dlatego, że air france zablokował na
    karcie kwotę równą kosztom biletów a do tego obok ściągnął kwotę tych
    biletów (czyli koszt na karcie podwójny, z czego połowa to blokada), a
    że biletów kupowałem 4... to karta przekroczyła limit.
    I mimo, że gość w banku przekonywał mnie, że mam jeszcze ok. 1kpln
    limitu, żadnej transakcji wykonać nie mogłem (info w systemie, że
    dostępny limit to 13zł - nie umiał gość z banku wyjaśnić czemu ta
    różnica). A na koniec gość powiedział, że mogę złożyć reklamację na tą
    blokadę przez airfrance, powinna być szybko rozpatrzona, ale to potrwa
    dość długo (proces składania reklamacji). Dzwoniąc z zagranicy,
    powiedziałem, aby się ugryzł...

    Sierp

  • 2. Data: 2014-06-27 20:13:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.06.2014 00:08, Sierp pisze:
> [...]
    > złożyłem drugą reklamację (bo ponownie to samo na wyciągu z początku
    > maja - różnicę w wartościach zobaczyłem z opóźnieniem, po opłaceniu
    (...)

    To ja widzę teraz dobrze zrobiłem i wszystko spłaciłem przed
    rozliczeniem się karty.
    Co do tego ubezpieczenia to złożyłem reklamację i cały czas czekam na
    odpowiedź ale jakoś strasznie długo im to idzie, strasznie.
    Co do Air France to oni tak mają i też to przerabiałem. Blokadę Ci robią
    na całość czyli kwota w Twoim przypadku jak za 4 bilety ale rozliczenie
    przysyłają każdy bilet z osobna. Złóż reklamację jak Ci rozliczą te
    bilety to Ci szybciej blokadę ściągną - o ile dobrze pamiętam to tak
    właśnie zrobiłem.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-06-28 01:01:08
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-06-27 01:08, Sierp wrote:
> [...]
    > złożyłem drugą reklamację (bo ponownie to samo na wyciągu z początku
    > maja - różnicę w wartościach zobaczyłem z opóźnieniem, po opłaceniu

    Wszyscy normalni z tej grupy juz sie z tego cwierćbanku wyniesli.
    Wynieś sie i ty.
    Szkoda czasu na użeranie sie z nimi jak pokończyli już wszystkie bonusy
    które mieli. Zostały dobre kursy MC, ale za cene ubezpieczenia i ew.
    opłaty za małą ilość transakcji - moim zdaniem nie warta gra świeczki.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2014-06-28 09:42:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > które mieli. Zostały dobre kursy MC, ale za cene ubezpieczenia i ew.
    > opłaty za małą ilość transakcji - moim zdaniem nie warta gra świeczki.

    mają fajne przeliczniki na KK przy płatnościach w innych walutach, mam
    termin ważności karty do 11.2014 i do tego czasu ją trzymam, później
    jakieś obowiązkowe opłaty więc dziękuję im bardzo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-06-28 10:12:00
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 6/28/2014 9:42 AM, RobertS pisze:
    \> mają fajne przeliczniki na KK przy płatnościach w innych walutach, mam termin
    > ważności karty do 11.2014 i do tego czasu ją trzymam, później jakieś obowiązkowe
    > opłaty więc dziękuję im bardzo

    Ostatnia zmiana TOiP zakończyła "fajne przeliczniki" na wszystkich kartach rwgo
    banku. Teraz już te karty niczym specjalnym się nie wyróżniają i nie są bardziej
    opłacalne niż karty kredytowe z BZWBK czy PKO.
    Wyróżniają się za to "specjalnymi" zasadami obsługi na zasadzie: "czym tu
    dzisiaj zaskoczyć klienta". :>

  • 6. Data: 2014-06-28 14:16:28
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-28 10:12, mm pisze:
> [...]
    > kartach rwgo banku. Teraz już te karty niczym specjalnym się nie
    > wyróżniają i nie są bardziej opłacalne niż karty kredytowe z BZWBK czy PKO.

    Nieprawdą jest jakoby...
    Przeliczniki kart exPolbank bez zmian.

    Sławek

  • 7. Data: 2014-06-28 17:48:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nieprawdą jest jakoby...
    > Przeliczniki kart exPolbank bez zmian.
    >
    > Sławek

    przeliczniki (obecnie) są nadal bdb, ale kojarzę, że się to zmieni wraz
    z wydaniem wznowienia karty (z logo Raiffeisena) dlatego zostało jeszcze
    kilka miesięcy...

    jeżeli mam za kartę płacić to wolę już debetówkę z Alior Kantora -
    wychodzi w zasadzie na to samo, różnica taka, że trzeba najpierw walutę
    kupić a później wydawać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-06-29 09:13:30
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-28 17:48, RobertS pisze:

    > przeliczniki (obecnie) są nadal bdb, ale kojarzę, że się to zmieni wraz
    > z wydaniem wznowienia karty (z logo Raiffeisena) dlatego zostało jeszcze
    > kilka miesięcy...

    A skąd kojarzysz?
    Jakiś link, regulamin...
    Bo jak na razie to mam podpisaną umowę na konkretną kartę, a Raifi nie
    ma swojego odpowiednika dla mojej MC. Musiałby zmienić TOiP tej karty a
    to nie dzieje się z dniem wznowienia.
    Coś kręcisz

    Sławek

  • 9. Data: 2014-06-29 18:52:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Bo jak na razie to mam podpisaną umowę na konkretną kartę, a Raifi nie
    > ma swojego odpowiednika dla mojej MC. Musiałby zmienić TOiP tej karty a

    dostałem w wersji papierowej, zmiany nie wyglądały korzystnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-06-29 22:11:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 29.06.2014 09:13, Slavekk pisze:

    > Bo jak na razie to mam podpisaną umowę na konkretną kartę, a Raifi nie
    > ma swojego odpowiednika dla mojej MC. Musiałby zmienić TOiP tej karty a
    > to nie dzieje się z dniem wznowienia.

    O ile pamiętam to wszystkie karty byłego Polbanku zostaną zastąpione
    kartami Rajfiego.

    Xenocide