eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile › Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Date: Fri, 27 Jun 2014 20:13:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <lokc8e$din$1@node1.news.atman.pl>
    References: <loi5ki$4gd$1@ext.sierp.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-219-158.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1403892814 13911 89.73.219.158 (27 Jun 2014 18:13:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jun 2014 18:13:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <loi5ki$4gd$1@ext.sierp.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603554
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.06.2014 00:08, Sierp pisze:
    > Witam,
    >
    > pewnie nie tylko ja tak mam, więc zwrócę waszą uwagę.
    > Od 3 miesięcy otrzymuję inną wartość zadłużenia SMSem, a inna jest na
    > wyciągu, przez co bank już dwa razy naliczył mi odestki.
    > Zauważyłem odsetki z opóźnieniem, reklamacja została uznana, teraz
    > złożyłem drugą reklamację (bo ponownie to samo na wyciągu z początku
    > maja - różnicę w wartościach zobaczyłem z opóźnieniem, po opłaceniu
    > tegoż miesiąca).
    (...)

    To ja widzę teraz dobrze zrobiłem i wszystko spłaciłem przed
    rozliczeniem się karty.
    Co do tego ubezpieczenia to złożyłem reklamację i cały czas czekam na
    odpowiedź ale jakoś strasznie długo im to idzie, strasznie.
    Co do Air France to oni tak mają i też to przerabiałem. Blokadę Ci robią
    na całość czyli kwota w Twoim przypadku jak za 4 bilety ale rozliczenie
    przysyłają każdy bilet z osobna. Złóż reklamację jak Ci rozliczą te
    bilety to Ci szybciej blokadę ściągną - o ile dobrze pamiętam to tak
    właśnie zrobiłem.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1