    From: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uszkodzona paczka z VWbanku.
    Date: Fri, 9 Jan 2004 14:30:46 +0100

    Dentarg z adresu: <d...@i...com> napisał(a):

    > Prawdę mowiąc, nie wiem jak osoba postronna może skorzystać na
    > poznaniu zawartości tego pudełeczka, otworzyłem je właśnie i w taki

    Prawdę mówiąc, ja też nie wiem. Jeżeli ktoś poznał Twój nr klienta, to może
    złośliwie zablokować Ci dostęp do konta przez WWW. To samo może zrobić każdy
    odbiorca Twojego przelewu, bo numery kont w VW są tak "sprytnie"
    skonstruowane, że w/w numer jest zawarty w numerze rachunku :)

    > sposób, że zdarłem gwarancję poufności z przodu (która była
    > praktycznie odklejona), oraz doklejoną taśmę bez zdzierania tych

    Ta gwarancja jest taka lipna. Można ją odklejać i przyklejać.

    > ta sytuacja nie podoba. Token jest włączony, a woreczek w którym się

    Token jest zawsze włączony.

    > znajduje jest rozcięty, przez to rozcięcie można go swobodnie wyjąć

    Ten woreczek tak ma.

    > (sam wypada), także może być to podmieniony token, albo jakiś

    Podczas aktywacji podajesz numer tokena.

    > zhackowany ... super ...
    > W każdym razie nie aktywuje konta ... ale zaraz zadzwonie na infolinie
    > co w takiej sytuacji radzą ...

    Napisz, co radzili.

    --
    *Pozdrawiam*