  • Data: 2004-01-09 13:53:18
    Temat: Re: Uszkodzona paczka z VWbanku.
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 09 Jan 2004 14:15:20 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >W każdym razie nie aktywuje konta ... ale zaraz zadzwonie na infolinie
    >co w takiej sytuacji radzą ...
    Właśnie dzwoniłem na infolinie, pani nie była zbyt miła dla mnie i
    mało ją taka sytuacja zaskoczyła, sugerowała mi, że token nie jest
    aktywny, i nic złego nie może się mi stać, nie była to jednak
    informacja pewna, tylko przypuszcenie pani operator. Gdyż aby podać mi
    informację czy token jest aktywny musiałem się autoryzować ...
    Znając dzisiejsze możliwości techniczne oraz znając informacje ze
    szkoleń z bezpieczeństwa teleinformatycznego w ABW, wiem, że
    podrobienie takiego tokena to pryszcz.
    Zasugerowano mi odesłanie tokena poleconym listem do banku, wraz z
    opisem zaistniałej sytuacji. Dla mnie to troche słabe rozwiązanie, bo
    wiem, że ktoś zna numer mojego rachunku, numer klienta a możliwe, że i
    telekod jeśli udało mu się go przechwycić, co nie powinno być trudne
    jeśli pracuje na poczcie i zależy tej osobie na tym ...
    Teoretycznie z takimi informacjami da rade ukraść mi kasę, szczególnie
    jak ma skopiowany token ... ale porażka.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com