  • Data: 2004-01-09 13:43:23
    Temat: Re: Uszkodzony list z VWbanku.
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dentarg" napisał:

    | 4 dni temu dostałem w kopercie telepin ;),
    | wczoraj dostałem karte VE, a dzis pakiecik w tekturowym pudełku.

    Dostałeś najzwyklejszy w świecie ekonomiczny list polecony, a nie żadną
    paczkę, czy pakiecik, trzymajmy się faktów :-)

    | Przyszedł w lekko naruszonym stanie i nie bardzo wiem co z tym fantem
    | począć.

    Jeżeli opakowanie przesyłki budziło podejrzenia, iż przesyłka była
    otwierana - należało przyjąć ją z zastrzeżeniem. Byłby wtedy sporządzony
    protokół opisujący stan opakowania i zawartość przesyłki. Gdyby nastąpił
    ubytek zawartości - przysługiwałoby odszkodowanie.

    Obejrzałem fotki - wydaje mi się, że przesyłka została po prostu uszkodzona
    w trakcie transportu - to czasem się zdarza. Przy czym nie widzę, żeby te
    uszkodzenia były jakieś znaczne - zawartość przesyłki raczej się nie
    wysypała :))) Gdyby przesyłka była uszkodzona, tak że opakowanie nie
    gwarantowałoby jej dostarczenia w całości, na pewno byłaby zabezpieczona
    przez Pocztę ze wskazaniem na jakim etapie doszło do uszkodzenia.

    | Macie jakieś sugestie ?

    Wydaje mi się że przesadzasz :))
    Na Twoim miejscu bez chwili wahania aktywowałbym to konto.

    Aha, co do tokena: pakowacze VWBd czasem wkładają go do segregatora w
    otwartym opakowaniu (ja tak dostałem, kolegi token latał zaś po pudełku).
    Jeśli działa to OK, jeśli nie - zamów nowy w VWBd.

    Pozdr.,