  • 1. Data: 2004-04-26 11:05:17
    Temat: Ustawienia IE6.0 w LB ?
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Może Ktoś mi raczy łaskawie wyłuszczyć jak skonfigurować przeglądarke IE6.0,
    aby nie pokazywał mi się przy odświeżaniu stron w Lukasie komunikat w
    rodzaju: "Wyświetlana strona zawiera zarówno elementy bezpieczne jak i
    niebezpieczne (...)" itd. Szczególnie jest to uciążliwe przy składaniu
    zlecenia, gdyż dane trzeba wpisywać po kilka razy i dopiero za którymś razem
    z kolei możliwa jest realizacja zlecenia bądź przelewu. Kiedyś miałem już
    taki problem i poinformowałem o tym administratorów z Lukasa, stwierdzili,
    że mam źle ustawioną przeglądarkę, napisali jak to powinno wyglądać
    (oczywiście ja takie ustawienia już miałem), po kilku e-mailach wszystko
    zaczęło działać poprawnie. Od tamtej pory nie zmieniałem u siebie żadnych
    ustawień (sprawdzałem je, są takie jakie powinny być wg zaleceń LB), a
    przeglądanie czy raczej odświeżanie stron skutkuje takim komunikatem jak
    powyżej. Może Ktoś miał podobne perypetie i pragnie się nimi podzielić na
    grupie?
    Pozdrawiam Kuba.

  • 2. Data: 2004-04-26 12:46:42
    Temat: Re: Ustawienia IE6.0 w LB ?
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    musisz zainstalowac certyfikat (kliknij na małą kłódeczke),
    kompletnie - wraz z certyfikatami wydawców.
    pozdr. em

  • 3. Data: 2004-04-26 14:32:29
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > powyżej. Może Ktoś miał podobne perypetie i pragnie się nimi podzielić na

    blad w serwisie transakcyjnym lukasa
    pewnie laduja jakiegos gif'a po http a nie po https

    a jakich programistow i administratorow maja - widac po
    odpowiedziach na Twoje majle

    kursor

  • 4. Data: 2004-04-26 20:30:42
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Użytkownik "emandk" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > musisz zainstalowac certyfikat (kliknij na małą kłódeczke),
    > kompletnie - wraz z certyfikatami wydawców.
    > pozdr. em

    Dzięki za radę, sęk w tym, że ja mam to już zainstalowane i data ważności
    jeszcze nawet nie wygasła (?)

  • 5. Data: 2004-04-26 20:34:15
    Od: b...@p...onet.pl

    > blad w serwisie transakcyjnym lukasa
    > pewnie laduja jakiegos gif'a po http a nie po https
    >
    > a jakich programistow i administratorow maja - widac po
    > odpowiedziach na Twoje majle
    >
    > kursor

    ROTFL
    skad Ty sie urwales? :))

  • 6. Data: 2004-04-26 20:40:51
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    > blad w serwisie transakcyjnym lukasa

    tak też mi się wydaje

    > pewnie laduja jakiegos gif'a po http a nie po https

    i to się zdarza co jakiś czas po wszelakich innowacjach z ich strony

    > a jakich programistow i administratorow maja - widac po
    > odpowiedziach na Twoje majle

    no tak, ale chyba się już przyzwyczaiłem do tego (mam na myśli bank).

    > kursor

    Kuba

  • 7. Data: 2004-04-26 21:00:25
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    > Dzięki za radę, sęk w tym, że ja mam to już zainstalowane i data ważności
    > jeszcze nawet nie wygasła (?)

    Ponownie,
    nie wystarczy zainstalowac tylko certyfikat banku,
    musisz także zainstalować wszystkie certyfikaty
    ze "scieżka certyfikacji" tzn. wystawcy i urzędu certyfikacji,
    nad certyfikatem banku powinny być (o ile pamietam)
    jeszcze 2 certyfikaty (też je zainstaluj).
    Dlatego wspominałem - "komplet"

    pozdr. em

  • 8. Data: 2004-04-26 21:30:04
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > ROTFL
    > skad Ty sie urwales? :))

    mozesz wyjasnic co Cie tak rozbawilo?
    tez bardzo chetnie sie posmieje...

    kursor

  • 9. Data: 2004-04-28 04:37:31
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

> [...]
    > nad  certyfikatem banku powinny być (o ile pamietam)
    > jeszcze 2 certyfikaty (też je zainstaluj).

    Z tego co kojarzę, to dwa powyższe, o których piszesz też mam zainstalowane.
    Nie wiem tylko jak z datą ich ważności, bo nie mam w tej chwili dostępu do
    kompa, ale sprawdzę i odpiszę.

    Pozdrawiam, Kuba

  • 10. Data: 2004-04-28 13:11:16
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Użytkownik "GJ" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zainstalowane.
    > Nie wiem tylko jak z datą ich ważności, bo nie mam w tej chwili dostępu do

    Zacznę od nowego wiersza.
    Już sprawdziłem wszystkie certyfikaty o których pisałeś mam zainstalowane
    jak należy (przynajmniej tak mi się wydaje), czyli z tzw. ścieżką
    certyfikacji - jak pisałeś - ale powiedz mi teraz, jak możesz, co znaczy:
    "Informacje o cofnięciu certyfikatu zabezpieczeń dla tej witryny nie są
    dostępne (...)", bo taka informacja też mi się ukazuje ? I jak to ugryźć ?