  • 1. Data: 2004-04-26 11:03:35
    Temat: Rozstrzygniecie konkursu na plakat olimpijski
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Plakat calkiem fajny wyszedl. Mnie sie podoba

    PKO Bank Polski - sponsor polskiej reprezentacji olimpijskiej - zorganizował
    wraz z Polskim Komitetem Olimpijskim konkurs na plakat popularyzujący
    Igrzyska XXVIII Olimpiady w Atenach. Do 30 marca br. w siedzibie Centrali
    PKO Banku Polskiego można było składać prace nawiązujące do ideałów
    olimpijskich - citus-altuis-fortuis (szybciej-wyżej-mocniej). Do konkursu
    zgłoszono 1063 prac.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5013

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-26 18:32:16
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > PKO Banku Polskiego można było składać prace nawiązujące do ideałów
    > olimpijskich - citus-altuis-fortuis (szybciej-wyżej-mocniej). Do

    Plakat faktycznie fajny ale łacina jakaś dziwna /chyba :)/

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2004-04-28 20:56:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Plakat calkiem fajny wyszedl. Mnie sie podoba

    True. True.

    :)

    --
    ukłony - skowi