    From: "GJ" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ustawienia IE6.0 w LB ?
    Date: Wed, 28 Apr 2004 13:11:16 GMT

    Użytkownik "GJ" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5b2d.000004ac.408f350a@newsgate.onet.pl...

    > Z tego co kojarzę, to dwa powyższe, o których piszesz też mam
    zainstalowane.
    > Nie wiem tylko jak z datą ich ważności, bo nie mam w tej chwili dostępu do
    > kompa, ale sprawdzę i odpiszę.
    >
    > Pozdrawiam, Kuba
    >
    > --

    Zacznę od nowego wiersza.
    Już sprawdziłem wszystkie certyfikaty o których pisałeś mam zainstalowane
    jak należy (przynajmniej tak mi się wydaje), czyli z tzw. ścieżką
    certyfikacji - jak pisałeś - ale powiedz mi teraz, jak możesz, co znaczy:
    "Informacje o cofnięciu certyfikatu zabezpieczeń dla tej witryny nie są
    dostępne (...)", bo taka informacja też mi się ukazuje ? I jak to ugryźć ?