    From: "GJ" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ustawienia IE6.0 w LB ?
    Date: Mon, 26 Apr 2004 11:05:17 GMT

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Może Ktoś mi raczy łaskawie wyłuszczyć jak skonfigurować przeglądarke IE6.0,
    aby nie pokazywał mi się przy odświeżaniu stron w Lukasie komunikat w
    rodzaju: "Wyświetlana strona zawiera zarówno elementy bezpieczne jak i
    niebezpieczne (...)" itd. Szczególnie jest to uciążliwe przy składaniu
    zlecenia, gdyż dane trzeba wpisywać po kilka razy i dopiero za którymś razem
    z kolei możliwa jest realizacja zlecenia bądź przelewu. Kiedyś miałem już
    taki problem i poinformowałem o tym administratorów z Lukasa, stwierdzili,
    że mam źle ustawioną przeglądarkę, napisali jak to powinno wyglądać
    (oczywiście ja takie ustawienia już miałem), po kilku e-mailach wszystko
    zaczęło działać poprawnie. Od tamtej pory nie zmieniałem u siebie żadnych
    ustawień (sprawdzałem je, są takie jakie powinny być wg zaleceń LB), a
    przeglądanie czy raczej odświeżanie stron skutkuje takim komunikatem jak
    powyżej. Może Ktoś miał podobne perypetie i pragnie się nimi podzielić na
    grupie?
    Pozdrawiam Kuba.