  • 1. Data: 2004-04-26 09:54:06
    Temat: Kredyt hipoteczny w BPH - oferuje kupon promocyjny obnizajacy prowizje do poziomu 0,6%
    Od: "Łukasz K." <l...@W...pl>

    Jestem klientem banku BPH i posiadam w nim kredyt hipoteczny w CHF,
    niedawno dostałem pocztą kupon promocyjny dla znajomego, który planuje
    zaciągnąć kredyt w tym banku.

    W informacji od banku kupon upoważnia do:
    - obniżenie prowizji do 0,6% w przypadku kredytu mieszkaniowego,
    pożyczki hipotecznaj oraz kredytu kosolidacyjnego,
    - oprocentowania od 1,8% w CHF i decyzję kredytową w 7 dni,
    - dla mnie obniżenie oprocentowania o 0,5% na 6 miesie^cy.

    Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt mailowy:

    l...@w...pl

    Pozdrawiam
    Łukasz