  • 11. Data: 2004-02-18 19:42:18
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c10dss$g6q$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:

    > Nie muszę sobie przypominać tylko sięgnąć do segregatora - był to
    > NIP-6 "Informacja o zmianie danych objętych zgłoszeniem
    > identyfikacyjnym", dostałem go w formie mało czytelnego ksera, a
    > rzecz działa się w 1999 roku.

    OK :)

    > Ale od 2001 roku można zaznaczyć na PIT-37 że się składa NIPa-3 i jest
    > podstawa do reklamacji ;-)

    Nie wiem, czy instytucja "reklamacji" funkcjonuje w US ;)

    > A swoją drogą to rozwiązanie z tym NIP-3 jest bez sensu - niedługo
    > będę go składał po raz czwarty w życiu gdy zmienię dowód. Powinno być
    > tak że na PIT-37 jest kratka "aktualizacja danych" i spisują wtedy to
    > co jest na PIT-37 i już. Bez dodatkowej makulatury. Tak samo pole na
    > rachunek bankowy powinno być na PIT-37.

    No i dawno temu tak bylo - wszystkie te pola byly na PIT glownym, ze
    szczegolowymi osobowymi oraz nr konta, ale on mial wtedy 8 stron przez to, a
    potem je wyodrebnili aby uproscic. Chyba dobrze. Tak ze makulatury chyba
    jest mniej.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-02-18 19:54:21
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    RobertSA <u...@o...pl> wrote:
    > c109ot$273d$...@o...artcom.pl,
    >
    > Ja mam takie doswiadczenia, ze przy zmianie numeru moj US oczekiwal az dwoch
    > NIP3 po kolei: pierwszy anulujacy stary rachunek, drugi z nowym rachunkiem.
    > Moze o to im chodzi?
    >
    > Uwazam, ze to nieprawidlowa interpretacja, ale latwiej bylo mi wyslac drugi
    > niz sie klocic...

    Tylko, że w polu B.6 NIP3 pisze "...wpisany niżej rachunek AKTUALIZUJE
    poprzedni stan danych".
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Twardo stój przy swym przekonaniu i jedno miej tylko slowo" Syrach

  • 13. Data: 2004-02-18 19:55:20
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Nie wiem, czy instytucja "reklamacji" funkcjonuje w US ;)

    Funkcjonuje. Tylko potem ma się przerąbane :-D

    Pozdrawiam

    Marek

  • 14. Data: 2004-02-18 19:56:07
    Temat: Re: Urzšd Skarbowy - zwrot z podatku i mBank
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Ty mi lepiej powiedz, gdzie sie charlie podzial ;)

    sezon polowań się zaczął i go ustrzelili ;) a tak na serio, to maszyna
    wyczyszczona, inne przejmują jej funkcje
    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Głupota nie zwalnia od myślenia." S. J. Lec

  • 15. Data: 2004-02-18 19:57:02
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Tomasz Matuszewski wrote:
    > [...]
    >>
    > A może po prostu zadzwoń najpierw ?
    > KJ

    tak zrobie, ale oni woleli wysłać dwa polecone za potwierdzeniem
    odbioru (rozliczenie wspólne z Żoną), niż zadzwonić ;) to jest
    polityka
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Na potępienie zasługuje nie ta przemoc, która buduje, lecz ta,

  • 16. Data: 2004-02-18 20:40:33
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > tak zrobie, ale oni woleli wysłać dwa polecone za potwierdzeniem
    > odbioru (rozliczenie wspólne z Żoną), niż zadzwonić ;) to jest
    > polityka

    Tomek, czemu Ty sie dziwisz? przeciez juz za te listy zaplaciles
    ;)))
    zbyszko janke

  • 17. Data: 2004-02-18 21:09:04
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c10ftd$30i7$...@o...artcom.pl,
    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>:
    > RobertSA <u...@o...pl> wrote:

    > Tylko, że w polu B.6 NIP3 pisze "...wpisany niżej rachunek AKTUALIZUJE
    > poprzedni stan danych".

    Dopisali takie cos do wzoru NIP3? No to fajnie, moze w tym roku uda sie
    jednym NIP3 na osobe :)

    Jak ja wypelnialem (2 lata temu), to na pewno nie bylo tego.

    Dzieki za to info.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-02-18 22:18:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik RobertSA u...@o...pl ...

    > Dopisali takie cos do wzoru NIP3? No to fajnie, moze w tym roku uda sie
    > jednym NIP3 na osobe :)
    >
    > Jak ja wypelnialem (2 lata temu), to na pewno nie bylo tego.

    Nie było, ale na szczęście sie zmieniło bo ja też kiedyś kłóciłem się o to
    z US.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 19. Data: 2004-02-18 22:41:57
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    1...@b...poznan.pl,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>:
    > Użytkownik RobertSA u...@o...pl ...

    > Nie było, ale na szczęście sie zmieniło bo ja też kiedyś kłóciłem się
    > o to z US.

    Fajnie. Zawsze to jeden problem z glowy :)

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-02-19 07:34:43
    Od: "david" <W...@o...pl>

    ja w zeszłym roku razem z PITem składałem NIP3 z numerem rachunku w mBanku
    (poprzednio miałem zgłoszony BPHu) i wszystko przebiegło bez najmniejszego
    problemu; podobnie w tym roku - 4 dni temu na eKonto dostałem zwrot podatku
    również bez problemu;

    pozdr
    david