  • Data: 2002-12-22 12:56:18
    Temat: Re: Re: Umarl M$ VM i BSK niet :(
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, Dec 22, 2002 at 12:00:56PM +0100, Leszek A. Szczepanowski wrote:

    >Wiesz, ja bym chetnie zmienil, ale BSKOnline jest naprawde
    >bardzo wygodny i co dla mnie jest najwazniejsze - nie trzeba
    >zadnych tokenow, list hasel i tym podobnych. 2 hasla i jestes
    >w stanie zrobic wszystko co potrzebujesz. Zawsze mi to dzialalo.

    Kiedy właśnie o systemie można powiedzieć ze działa poprawnie i jest
    stabilny kiedy nie masz takich problemów. Wspomniane i krytykowane
    tokeny czy listy jednorazowe (multi ma je zrobione bardzo dobrze, a
    mbank pewnie tez poprawil, inteligo tez mialo to zrobione poprawnie)
    nie wiążą mojej osoby z konkretną przegladarką czy komputerem. To jest
    dla mnie bardzo ważne.

    >No coz powalcze jeszcze z ta Java najwyzej zmienie Windows (to
    >jest dopiero desperacja)...

    Wiesz co ja bym sądził o banku który każe mi reinstalować SO na
    komputerze? (nie wnikam czy windows to SO) Ty sobie pewnie poradzisz,
    ale ilu jest ludzi którzy chcą korzystać bez wnikania w zgodnosc
    przegladarki z czymśtam i takich ceregieli.

    >Kiedys zablokowalem sobie HaloSlaski bo zapomnialem hasla
    >i teraz jak mam isc do oddzialu i postac w kolejce to az
    >mna trzepie. Nawet ostatnio chcialem tam isc zeby zamienic
    >moje 2 Pakiety na Konta z Lwem, ale zobaczywszy te ogony
    >przed stanowiskami ucieklem stamtad czym predzej.

    Ha, ha - czyli ing to prawdziwy _bank_, gdzie każdy klient musi znać
    swoje miejsce. Nie jesteś jedynym który tak go opisuje.

    >Nie no, mam "symboliczne" konta w mbank i inteligo, bardziej
    >zalozone z ciekawosci niz do uzywania, ale listy hasel
    >jednorazowych mnie denerwuja :( czyzby mbank i inteligo nie
    >ufali SSLowi?

    Raczej chodzi o nierozgarniętych/zapominalskich zostawiających
    komputer z sesja bankowa, ew. o tych odważnych robiących płatności z
    kafejek internetowych.

    Ciekawi mnie jakie widzisz przewagi ing nad takim inteligo (zwlaszcza
    inteligo - bo zakladam ze oplaty zblizone, kasa do wplat jest) czy
    mbankiem (tutaj pewnie mniej, ale pewne zaety do ing imho wciaz sa).

    --

    --w