  • 1. Data: 2010-08-16 09:57:23
    Temat: Ukazało się mobilne Pekao24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ukazało się i chyba nie było o tym na grupie, więc dla zainteresowanych:

    https://m.pekao24.pl

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-03-26 09:04:05
    Temat: Re: Ukazało się mobilne Pekao24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-08-16 11:57, xbartx pisze:

    > Ukazało się i chyba nie było o tym na grupie, więc dla zainteresowanych:
    >
    > https://m.pekao24.pl

    przy okazji mam pytanie o tą aplikację: jest ona przypisana do danego
    numeru telefonu, tak jak aplikacja Millennium?? Czy też działa jak
    aplikacja BZWBK czy też mBanku, że z dowolnego telefonu można się na
    konto zalogować, wystarczy znać tylko login i hasło??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-03-27 02:07:36
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> w wiadomości
    news:jkp4d2$1s3$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > przy okazji mam pytanie o tą aplikację: jest ona przypisana do danego
    > numeru telefonu, tak jak aplikacja Millennium??
    Sadzę ze jest przypisama do numeru telefonu.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 4. Data: 2012-03-27 12:21:50
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-03-27 02:07, Mark pisze:
    > lolekanabolek <l...@g...com> w wiadomości
    > Sadzę ze jest przypisama do numeru telefonu.
    no to szkoda, będę musiał w takim razie założyć konto wspólne ;-(

    --
    pozdrawiam
    Marcin