  • 1. Data: 2010-08-16 10:07:58
    Temat: Ktora karta do platnosci w EUR
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    WItam,

    Mam 3 karty kredytowe:

    -Citi Gold
    -Deutsche Bank Gold
    -PKO BP Silver

    Pytanie - która z nich najlepiej nadaje sie do platnosci w EUR na
    wakacjach?
    Porownalem ceny walut w w/w bankach z piatku rano. O dziwo - okazalo
    sie
    ze najtansza walute ma BP, potem Citi, a najdrozszy jest DB.
    Z tym ze w Citi nie odnosi sie do rozliczania kk, bo oni robia to w
    ten sposob:
    codziennie miedzy 15 a 17 biora sredni kurs miedzybankowy i doliczaja
    do niego 4%,
    i to jest kurs rozliczeniowy. Dla pozostalych bankow nie moge sie
    dogrzebac info.

    Stad pytanie - ktora z w/w najlepiej sie nadaje do takiego celu?

  • 2. Data: 2010-08-16 11:12:31
    Temat: Re: Ktora karta do platnosci w EUR
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dogrzebac info.
    >
    > Stad pytanie - ktora z w/w najlepiej sie nadaje do takiego celu?

    z pewnością nie Citi, poprawiło się, ale nadal kursy mają słabe, z
    pozostałych dwóch wybrałbym PKO, DB skubie ludzi na spreadzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-08-16 11:22:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    grup
    0g2000yqi.googlegroups.com...
    > WItam,
    >
    > Mam 3 karty kredytowe:
    >
    > -Citi Gold
    > -Deutsche Bank Gold
    > -PKO BP Silver
    >
    > Pytanie - która z nich najlepiej nadaje sie do platnosci w EUR na
    > wakacjach?

    PKO BP Silver.

  • 4. Data: 2010-08-16 11:33:20
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    On 16 Sie, 13:22, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Uzytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    > grup
    0g2000yqi.googlegroups.com...

    > PKO BP Silver.

    Hmmm dzieki,
    okazuje sie, ze najbardziej pozyteczna jest karta, ktora zalozylem
    niemal 'lewa reka'.

  • 5. Data: 2010-08-16 11:43:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    grup
    2000yqz.googlegroups.com...

    > Hmmm dzieki,
    > okazuje sie, ze najbardziej pozyteczna jest karta, ktora zalozylem
    > niemal 'lewa reka'.

    Czasami mozna sie jeszcze natknac na niedobitki znizek przy platnosci
    kartami Citi (takze zagranicznymi), wiec zwróc na to uwage, bo to moze
    diametralnie zmienic wybór dla konkretnego miejsca platnosci. Zalezy gdzie
    jedziesz i w jakich miejscach zamierzasz karty uzywac. Gdziekolwiek bys nie
    jechal, takie zjawisko dla kart PKO BP i DB raczej jednak nie grozi. :)

  • 6. Data: 2010-08-17 04:13:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 03:07:58 -0700 (PDT), "Ja-Gaar" Bestia Miiny
    napisał(a):

    > WItam,
    >
    > Mam 3 karty kredytowe:
    >
    > -Citi Gold
    > -Deutsche Bank Gold
    > -PKO BP Silver

    [...]
    > Stad pytanie - ktora z w/w najlepiej sie nadaje do takiego celu?

    z ww nie wiem, ale WBK ma konto walutowe z kartą do niego, kupujesz EUR w
    kantorze, wpłacasz na konto i płacisz w EUR schodzi EUR

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/15-08-2010/index15.php

  • 7. Data: 2010-08-17 07:19:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > z ww nie wiem, ale WBK ma konto walutowe z kartą do niego, kupujesz EUR w
    > kantorze, wpłacasz na konto i płacisz w EUR schodzi EUR

    ale pytanie dotyczyło kart kredytowych, nie każdemu chce się biegać po
    bankach i kantorach i wpłacać gotówkę na konto...

    --
    pozdrawiam
    RobertS