  • 1. Data: 2010-08-15 21:25:05
    Temat: W pełni darmowa karta debetowa MC do darmowego konta :?
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Jest taka oferta na rynku? Potrzebuję trzy razy w roku użyć karty
    Master Card za granicą (brak opłat za przewalutowanie) i nie zamierzam
    jej używać jak karty podstawowej w kraju, czy jest jakiś bank który
    nie wymaga minimalnego porgu dla operacji bezgotówkowych? Z tego co
    widzę mBank ustawił sobie 300 zł. Zastanowiłem się nad kartą Neteller
    ale tam jeszcze gorzej pod tym względem.

  • 2. Data: 2010-08-16 05:18:38
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Sie, 23:25, Pr0NET <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > widzę mBank ustawił sobie 300 zł. Zastanowiłem się nad kartą Neteller
    > ale tam jeszcze gorzej pod tym względem.

    mBank MasterCard Debit bez PayPass - za darmo.

  • 3. Data: 2010-08-16 06:31:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 14:25:05 -0700, Pr0NET napisał(a):

> [...]
    > wymaga minimalnego porgu dla operacji bezgotówkowych? Z tego co widzę
    > mBank ustawił sobie 300 zł. Zastanowiłem się nad kartą Neteller ale tam

    Jeżeli to będą transakcje bezgotówkowe to zdecydowanie Polbank VE (VISA
    Electron) a jeżeli wypłata gotówki z bankomatu, to tylko dla większych
    kwot.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-08-16 17:59:39
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > mBank MasterCard Debit bez PayPass - za darmo.

    "Za darmo" ale opłata jest pobierana ;-)

  • 5. Data: 2010-08-16 18:15:09
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 16 Sie, 19:59, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > "Za darmo" ale opłata jest pobierana ;-)

    Nie od wszystkich :) Byłem w grupie wybrańców i w końcu zwrócili, więc
    póki co jest za darmo.