eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW) › Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
    Date: Tue, 19 Apr 2011 08:29:27 +0200

    witek wrote:

    > Jaki ubezpieczyciel takie ubezpieczenie.
    > Za złamanie palca nie dostaniesz 50% uszczerbku na zdrowiu.

    Znowu pleciesz: uszczerbek na zdrowiu musi być trwały. Za złamanie
    palca nie dostaniesz nic, chyba, że źle się zrośnie...

    > Po drugie ubezpiecza sie na odpowiednio wysoką kwotę. A nie na
    > 1000 zł.

    Kwota ubezpieczenie może być (i zwykle jest) różna w zależności od
    kosztów, które ma pokryć. Np. kwota pokrywanych kosztów transportu
    chorego helikopterem może być wyższa od 100% odszkodowania
    standardowego (czyli za śmierć ubezpieczonego). Zresztą wystarczy
    popatrzeć do własnego ubezpieczenia samochodu.

    > Przerabiałem ubezpieczenie turystyczne ostanimi czasy i nie miałem
    > zastrzeżeń, a kwota ze przewiezienie się pacjenta przez salę
    > operacyjną poszła w ponad 100 tyś. Fakt, że ubezpieczenie było na
    > sporo więcej.

    Szkoda, że nie przeczytałeś OWU - jeśli nie przed wykupieniem (to
    Twoja sprawa), to przed napisaniem - o wyobrażeniach zamiast o
    faktach - na listę.

    Ale cóż, niektórzy tak mają :-(

    witrak()