eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW) › Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NN
  • Data: 2011-04-19 11:00:00
    Temat: Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NN
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Apr 2011 09:01:43 +0000 (UTC), " "
    <w...@N...gazeta.pl> wrote:

    >ale dalej brak sensownej odpowiedzi:
    >
    >1) chcecie powiedzieć że nie warto ubezpieczać dziecka ?

    tak

    >2) czyli wy po prostu nie macie ubezpieczonych dzieci małych dzieci
    >oczywiście(bo w szkole czy przedszkolu na pewno takie ubezpieczenie jest
    >obowiązkowe)

    nie jest obowiązkowe

    IMHO ubezpieczyć trzeba to, czego straty nie moglibyśmy łatwo pokryć
    zaoszczędzonymi pieniędzmi, np. dom czy drogi samochód, na który długo
    ciułaliśmy.

    Można rozważyć ubezpieczenie życia i zdrowia rodziców, którzy
    utrzymują rodzinę, bo gdy im się coś stanie, to rodzina może bardzo
    potrzebować tych pieniędzy.

    Dziecka nie warto ubezpieczyć, bo przecież wykupienie nawet
    najdroższego i pokrywającego wszystkie ewentualności ubezpieczenia nie
    uchroni go przed wypadkiem, chorobą czy obrażeniami.

    Ubezpieczyciele nie dokładają do interesu, więc na pewno
    prawdopodobieństwo wystąpienia nieszczęścia razy kwota ubezpieczenia
    jest mniejsze niż składka.

    W zasadzie widzę tylko jedną sytuację, w której warto ubezpieczyć
    dziecko: kiedy _wiemy_, że jest bardziej chorowite, mniej odporne niż
    statystyczne dziecko i na pewno nam się składka zwróci. Ale czy na
    pewno chcemy, żeby to nieszczęście dziecku się przytrafiło a my
    dostali kasę z TU?

    Może ja jestem dziwny, ale wolę mieć zdrowe dzieci a kasę dostawać za
    moją pracę :-)