eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW) › Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczenia dziecka od złamania ręki nogiitp. (to chyba NNW)
    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:55:54 +0200

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Mon, 18 Apr 2011 10:47:35 +0000 (UTC), " " <w...@g...pl>
    > wklepał(-a):

    > Szukaj ubezpieczenia od "następstw nieszczęśliwych wypadków" (NNW) ewentualnie
    > "kosztów leczenia / pobytu w szpitalu", przy czym koniecznie zaznacz - jeśli
    > będziesz rozmawiać z agentem - że chodzi o małe dziecko.
    >
    > Jeśli masz własne ubezpieczenie na życie, to być może da się do niego dokupić
    > opcję dla dziecka.

    > Wszystko się da. :)

    Tylko po co ?

    Takie ubezpieczenia działają tak (znane z autopsji - córka miała
    drobny wypadek): ubezpieczyciel albo pokrywa koszy
    leczenia/rehabilitacji, albo płaci za trwały uszczerbek na zdrowiu.
    W praktyce lekarz ubezpieczyciela zawsze stwierdzi jakiś śmieszny
    uszczerbek na zdrowiu (np. 1%), aby ubezpieczyciel nie musiał
    płacić alternatywnego składnika odszkodowania. W moim przypadku
    był to 1% od standardowej kwoty ubezpieczenia, więc wyszło
    parędziesiąt złotych (choć udokumentowane koszty leczenia
    rehabilitacji były więcej niż dziesięciokrotnie wyższe.

    witrak()