  • 1. Data: 2003-07-03 21:34:33
    Temat: Ubezpiczenia do Eurokonta Pekao SA.
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl>

    Witam Grupowiczów!

    Od kilku lat korzystam z Eurokonta VIP Pekao SA. Do konta mam również wydaną
    MC Gold (Charge) i obciążeniową Maestro. Przez kilka lat do konta i kart
    były jakieś ubezpieczenia, z których na szczęście nigdy nie korzystałem.
    Praktycznie co ok. 2 lata zmieniali się ubezpieczyciele i w żaden sposób nie
    mogłem zapanować od czego i gdzie jestem ubezpieczony. Obecnie
    ubezpieczeniem posiadaczy Eurokonta jest ELVIA. Czy ktoś ma jakieś
    doświadczenia z ELVIĄ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

    Pozdrawiam.
    amur

  • 2. Data: 2003-07-04 05:50:45
    Temat: Re: Ubezpiczenia do Eurokonta Pekao SA.
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Obecnie
    > ubezpieczeniem posiadaczy Eurokonta jest ELVIA. Czy ktoś ma jakieś
    > doświadczenia z ELVIĄ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

    IMHO to Elvia nie jest ubezpieczycielem, ale prowadzi centrum alarmowe, pod
    które należy zgłaszać ewentualne szkody. Wystawcą polisy jest jedno z
    towarzystw ubezpieczeniowych (np. Allianz w przypadku złotego Shella czy
    pakietu pomocnego).

    Ja jestem zadowolony. Po włamaniu do mieszkania miałem w ciągu 2 godzin
    zabezpieczone drzwi (do naprawy niestety się nie nadawały, ale jedną noc
    przetrwałem), wystarczył jeden telefon do Elvii, potem już Elvia "trzymała
    rękę na pulsie".

    MaciejK

  • 3. Data: 2003-07-04 09:41:01
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "amur" <a...@x...wp.pl> wrote in message

    > Od kilku lat korzystam z Eurokonta VIP Pekao SA. Do konta mam również
    wydaną
    > MC Gold (Charge) i obciążeniową Maestro.

    Też takie miałem, ale na szczęście już nie mam. Do dziś pukam się w czoło
    dlaczego byłem tak głupi i nie odszedłem stamtąd mniej-więcej rok wcześniej.
    No ale to OT.

    > Przez kilka lat do konta i kart
    > były jakieś ubezpieczenia,
    [...]
    Obecnie
    > ubezpieczeniem posiadaczy Eurokonta jest ELVIA. Czy ktoś ma jakieś
    > doświadczenia z ELVIĄ?

    To nie jest typowe ubezpieczenie, ponieważ nie dostajesz pieniędzy za
    szkodę, tylko bank pokrywa koszty jej usunięcia. Robi to przez wskazane
    firmy (a więc nie masz możliwości korzystania z innych) i dla Ciebie
    bezgotówkowo. Niektórzy tak lubią inni nie.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 4. Data: 2003-07-04 10:12:54
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Też takie miałem, ale na szczęście już nie mam. Do dziś pukam się w czoło
    > dlaczego byłem tak głupi i nie odszedłem stamtąd mniej-więcej rok

    Czy możesz się podzielić informacjami jakiego banku jesteś teraz klientem i
    z jakich usług korzystasz?

    Pozdrawiam.
    amur

  • 5. Data: 2003-07-04 12:12:49
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    > Czy możesz się podzielić informacjami jakiego banku jesteś teraz klientem
    > z jakich usług korzystasz?

    Multibank, konto "my". VIPa w Pekao mialem glownie po to, zeby nie stac w
    kolejkach przed okienkiem. Wszystkie te dodatkowe bajery nie byly mi
    potrzebne, oczywiscie fajnie miec przelewy za darmo, jesli w zwyklym
    Eurokoncie trzeba za nie placic, ale nie to bylo najwazniejsze.
    Teraz wszystko mam przez Internet i za darmo (przelewy, stany konta i kart,
    splata kart, zlecenia stale itp.), w banku bylem 3 razy: zeby zalozyc konto
    i wziac druki do pozyczki w rachunku (stemple w robocie), zeby podpisac
    umowe o pozyczke i zeby zalatwic karty kredytowe. I tyle. I mam nadzieje ze
    juz wiecej nie bede musial.
    O oprocentowaniu depozytow i kredytow nawet nie wspomne.

    Jak na razie jestem baaardzo zadowolony.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2003-07-04 12:40:20
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl>

    > Multibank, konto "my".

    W ub. roku założyłem MultiKonto ja. Początki były naprawdę trudne,
    szczególnie z historią Eurokonta do przyznania (niewielkiego!)kredytu
    odnawialnego. Teraz już jest w miarę dobrze.

    >VIPa w Pekao mialem glownie po to, zeby nie stac w
    > kolejkach przed okienkiem.

    Ten sam powód.

    > O oprocentowaniu depozytow i kredytow nawet nie wspomne.

    O tak!

    > Jak na razie jestem baaardzo zadowolony.

    Do zadowolenia jeszcze mi daleko. Mam 2 adresy: stały i "inny". W Pekao nie
    ma z tym problemów w Teleserwisie i przy realizacji zleceń stałych; Multi
    nie przyjmuje tego do wiadomości i "zmusza mnie" do utrzymywania dwóch kont.

    Pozdrawiam
    amur

  • 7. Data: 2003-07-05 06:12:06
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    amur wrote:

> [...]
    > nie przyjmuje tego do wiadomości i "zmusza mnie" do utrzymywania dwóch kont.

    Możesz jaśniej? Bo nie bardzo rozumiem na czym polega problem i do czego
    są Ci potrzebne w takim wypadku 2 konta?

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-07-06 15:03:44
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl>

    amur:

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> :
    > Możesz jaśniej? Bo nie bardzo rozumiem na czym polega problem i do czego
    > są Ci potrzebne w takim wypadku 2 konta?

    Mam dwa różne adresy z których muszę korzystać przy realizacji przelewów.
    Multi może wprowadzić tylko jeden adres. PekaoSA w Teleserwisie i zleceniach
    stałych przypisało do adresatów przelewów wskazany przeze mnie (jeden z
    dwóch) adres nadawcy. Przy korzystaniu z Teleserwisu płacę za przelew 0,60
    PLN ale mam dokładnie taki jaki chcę mieć na przelewie.

    Pozdrawiam.
    amur

  • 9. Data: 2003-07-07 07:04:10
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

> [...]
    > dwóch) adres nadawcy. Przy korzystaniu z Teleserwisu płacę za
    > przelew 0,60 PLN ale mam dokładnie taki jaki chcę mieć na przelewie.

    A jaki to odbiorca wymaga, żeby w danych nadawcy koniecznie musialbyc
    okreslony adres ? Od tego jest pole na tytul żeby wpisac szczegoly. Jak
    ktos nie potrafi tam zajrzec i sprawdzic danych platnosci to już jego
    problem (przynajmniej teoretycznie :)).

    Wojciech Frabinski

  • 10. Data: 2003-07-07 13:30:31
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał:

> [...]
    > okreslony adres ? Od tego jest pole na tytul żeby wpisac szczegoly. Jak
    > ktos nie potrafi tam zajrzec i sprawdzic danych platnosci to już jego

    Nie o wszystkich praktykach można pisać na forum a o teorii każdej ;)

    Pozdrawiam.
    amur