    From: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpiczenia do Eurokonta Pekao SA.
    Date: Fri, 4 Jul 2003 07:50:45 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@plus-96-97.polkomtel.com.pl

    > Obecnie
    > ubezpieczeniem posiadaczy Eurokonta jest ELVIA. Czy ktoś ma jakieś
    > doświadczenia z ELVIĄ? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

    IMHO to Elvia nie jest ubezpieczycielem, ale prowadzi centrum alarmowe, pod
    które należy zgłaszać ewentualne szkody. Wystawcą polisy jest jedno z
    towarzystw ubezpieczeniowych (np. Allianz w przypadku złotego Shella czy
    pakietu pomocnego).

    Ja jestem zadowolony. Po włamaniu do mieszkania miałem w ciągu 2 godzin
    zabezpieczone drzwi (do naprawy niestety się nie nadawały, ale jedną noc
    przetrwałem), wystarczył jeden telefon do Elvii, potem już Elvia "trzymała
    rękę na pulsie".

    MaciejK