  • Data: 2003-07-04 12:12:49
    Temat: Re: Ubezpiczenia do Eurokonta Pekao SA.
    Od: "Danio" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "amur" <a...@x...wp.pl> wrote in message
    news:be3jtb$d5f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy możesz się podzielić informacjami jakiego banku jesteś teraz klientem
    > z jakich usług korzystasz?

    Multibank, konto "my". VIPa w Pekao mialem glownie po to, zeby nie stac w
    kolejkach przed okienkiem. Wszystkie te dodatkowe bajery nie byly mi
    potrzebne, oczywiscie fajnie miec przelewy za darmo, jesli w zwyklym
    Eurokoncie trzeba za nie placic, ale nie to bylo najwazniejsze.
    Teraz wszystko mam przez Internet i za darmo (przelewy, stany konta i kart,
    splata kart, zlecenia stale itp.), w banku bylem 3 razy: zeby zalozyc konto
    i wziac druki do pozyczki w rachunku (stemple w robocie), zeby podpisac
    umowe o pozyczke i zeby zalatwic karty kredytowe. I tyle. I mam nadzieje ze
    juz wiecej nie bede musial.
    O oprocentowaniu depozytow i kredytow nawet nie wspomne.

    Jak na razie jestem baaardzo zadowolony.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl