  • Data: 2003-07-04 12:40:20
    Temat: Re: Ubezpiczenia do Eurokonta Pekao SA.
    Od: "amur" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Multibank, konto "my".

    W ub. roku założyłem MultiKonto ja. Początki były naprawdę trudne,
    szczególnie z historią Eurokonta do przyznania (niewielkiego!)kredytu
    odnawialnego. Teraz już jest w miarę dobrze.

    >VIPa w Pekao mialem glownie po to, zeby nie stac w
    > kolejkach przed okienkiem.

    Ten sam powód.

    > O oprocentowaniu depozytow i kredytow nawet nie wspomne.

    O tak!

    > Jak na razie jestem baaardzo zadowolony.

    Do zadowolenia jeszcze mi daleko. Mam 2 adresy: stały i "inny". W Pekao nie
    ma z tym problemów w Teleserwisie i przy realizacji zleceń stałych; Multi
    nie przyjmuje tego do wiadomości i "zmusza mnie" do utrzymywania dwóch kont.

    Pozdrawiam
    amur