  • 51. Data: 2003-08-28 11:43:11
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOW? REIFFEISENBAKU
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:n9nrkvotdht6tp75alg4lcs8pnf25jkrt8@4ax.com...

    > Raczej odniósł. Chyba, że Raffeisen jest jednynym bankiem (z tych
    poważnych),
    > które nie odnotowują, który pracownik ile wyrobił "normy".

    Nie zrozumiales mnie. Ten pracownik napewno nie dostal zadnej premii, za to,
    ze tamta panii musiala zaplacic ponad sto zlotych odsetek za wykorzystany
    kredyt - to bylo efektem niewiedzy obu stron, a nie to, ze klientka wogole
    otrzymala KK.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 52. Data: 2003-08-28 12:21:07
    Od: "bankier" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredyt - to bylo efektem niewiedzy obu stron, a nie to, ze klientka wogole

    pozwolę sobie nie zgodzić się z kolegą-OWSZEM odniósł-w wielu bankach
    sprzedawcom przysługuje premia za sprzedaż ale nie tylko,także sprawdzane jest
    ile tak nprawdę kart sprzedanych jest "aktywnych" (dokonywane są zakupy przez
    klientów) i wysokość premii jest odpowiednio korygowana. Także ocenia się pod
    tym kontem efektywność sprzedawców- w związku z tym kolegi zaryzykuję
    stwierdzenie , że jest wysoce błędne. Sprzedawcy pośrednio również odnoszą z
    tego korzyści.

    Pozdrawiam
    Bankier

  • 53. Data: 2003-08-28 12:37:29
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bankier" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym kontem efektywność sprzedawców- w związku z tym kolegi zaryzykuję
    > stwierdzenie , że jest wysoce błędne. Sprzedawcy pośrednio również odnoszą

    W Polsce? Pierwsze slysze. Ale jesli tak to niech bedzie, choc mam duze
    watpliwosci.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 54. Data: 2003-08-28 20:32:58
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

    bankier <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chciałem zwrócić wszystkim uwagę na
    nierzetelność "sprzedawców"Reiffeisenbanku
> [...]
    > spłaci prawie całość przed upływem wyznaczonego okresu na spłatę
    zadłużenia (
    > dla nie wtajemniczonych: spłata zadłużenia w wyznaczonym terminie - brak
    > naliczonych odsetek za czas kredytowania). Tak więc spłaciła prawie całe
    > zadłużenie (pozostasła do zapłaty kwota ok 100-120 zł). Zgodnie ze słowami
    > pani "sprzedawczyni" odsetki miały być naliczane od POZOSTAŁEJ kwoty
    zadłużenia

    > czyli ok. 100 zł. WIERYTNA BZDURA!! TOTALNE KŁAMSTWO PRZEDSTAWICIELKI Banku
    > Oczywiście niczego nieświadoma znajoma (prawnik, żeby było śmieszniej)
    zaufała
    > Pani "sprzedawczyni", która Z PREMEDYTACJĄ poinformowała ją że karta
    funkjonuje

    > w taki sposób i niestety nie przeczytała regulaminu. A tam co???
    >
    > NIESPODZIANKA!!!!!
    >
    > Bank nie będzie naliczał odsetek tylko w przypadku spłaty CAŁOŚCI
    ZADŁUŻENIA -
    > w każdym innym przypadku a i owszem naliczane będą odsetki w skrócie
    mówiąc tak

    > jak przy "szczgólnie uczciwych ofertach" czyli 30% od całości zadłużenia ,
    > nie tak jak przekonywała przedstawicielka Reiffeisenbanku- od pozosałego
    > zadłużenia. W skrócie - za pozostawienie sobie na zadłużeniu 100 zł po
    miesiącu

    > moja znajoma musiała zapłacić ok 140 zł odsetek. Tak to ODBIERA moja
    koleżanka
    > .
    > Tylko dla tego że wymieniona wyżej "sprzedawczyni" wskazanego wcześniej
    Banku
> [...]
    racji
    > tej że mi jej żal-przysługuje prawo wyrażenia swojej opinii o
    nierzetelnych
    > przedstawicielach. Bank stoi na zaufaniu klientów i jest to BARDZO czuły
    > punkt każdego banku - mam wrażenie, że wymieniony przeze mnie bank winien
    > staranniej dobierać swoich przedstwicieli
    >
    > PS.
    > Ku przemyśleniu kierownictwa ww. banku :" zadowolony klient zakomunikuje 3
    > innym o swoim zadowoleniu, niezadowolony 10 osobom
    > sukcesów w dalszej sprzedaży ( ale już nie kręgu moich znajomych a jest to

    Zgodnie z tym, co napisałem "prywatnie": nawet nie w regulaminie tylko w
    Informatorze do KK (strona 8) jest dokładny, graficzny schemat w jaki sposób
    i od jakiego salda są naliczane odsetki. Może Pani Przedstawiciel nie
    przeczytała Informatora i "z pamięci" czy raczej "z wyobraźni" opisała
    zasadę działania KK. W skrócie -odsetki są naliczane codziennie od średniego
    salda zadłużenia i po prostu umarzane jeśli spłaci się zadłużenie w
    całości.Jesli nie system bankowy naliczy odsetki od sredniego salda
    zadłużenia za bieżący cykl rozliczeniowy, pomniejszonego o wpłaty.
    Pozdrawiam serdecznie!

  • 55. Data: 2003-08-28 20:33:38
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

  • 56. Data: 2003-08-28 23:05:01
    Od: "Przemysław Swadźba" <p...@x...wp.pl>

    Witam,

    W CITIBANKU jest to samo, ale też się zorientowałem dopiero jak mnie
    skasowali :( . Ale znajomy zza wielkiej wody mówil że tam też miał taką
    akcje.

    pozdrawiam Przemek

  • 57. Data: 2003-08-29 13:03:43
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Alkoholik <s...@h...com> napisał w

    > "bankier" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Malo, ze baran jestes to jeszcze w glowie wiatr hula. Twoja
    > przestroga pelna rozpaczy byla dowodem na to, ze glupich nie sieja,
    > sami sie rodza....

    Na chamstwo najlepszym lekarstwem jest PLONK.

    --
    Bez pozdrowień

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)