  • 1. Data: 2003-08-27 06:55:12
    Temat: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Od: "bankier" <p...@p...onet.pl>

    Chciałem zwrócić wszystkim uwagę na nierzetelność "sprzedawców"Reiffeisenbanku
    ( trudno ich nazwać przedstawicielami handlowymi lub co gorsza pracownikami
    bankowymi).
    Otóż moja znajoma pracując w instytucji pozabankowej i nie znając się zbytnio
    na bankowości skorzystała z ich "promocji" na kartę kredytową. Otrzymała pewien
    spory jak dla niej limit (ok.5000 zł) Wybrała się na zakupy, zakupiła trochę
    mebli i tym podobnych rzeczy - w każdym bądź razie zaszalała wiedząc , że
    spłaci prawie całość przed upływem wyznaczonego okresu na spłatę zadłużenia (
    dla nie wtajemniczonych: spłata zadłużenia w wyznaczonym terminie - brak
    naliczonych odsetek za czas kredytowania). Tak więc spłaciła prawie całe
    zadłużenie (pozostasła do zapłaty kwota ok 100-120 zł). Zgodnie ze słowami
    pani "sprzedawczyni" odsetki miały być naliczane od POZOSTAŁEJ kwoty zadłużenia
    czyli ok. 100 zł. WIERYTNA BZDURA!! TOTALNE KŁAMSTWO PRZEDSTAWICIELKI Banku
    Oczywiście niczego nieświadoma znajoma (prawnik, żeby było śmieszniej) zaufała
    Pani "sprzedawczyni", która Z PREMEDYTACJĄ poinformowała ją że karta funkjonuje
    w taki sposób i niestety nie przeczytała regulaminu. A tam co???

    NIESPODZIANKA!!!!!

    Bank nie będzie naliczał odsetek tylko w przypadku spłaty CAŁOŚCI ZADŁUŻENIA -
    w każdym innym przypadku a i owszem naliczane będą odsetki w skrócie mówiąc tak
    jak przy "szczgólnie uczciwych ofertach" czyli 30% od całości zadłużenia , a
    nie tak jak przekonywała przedstawicielka Reiffeisenbanku- od pozosałego
    zadłużenia. W skrócie - za pozostawienie sobie na zadłużeniu 100 zł po miesiącu
    moja znajoma musiała zapłacić ok 140 zł odsetek. Tak to ODBIERA moja koleżanka.
    Tylko dla tego że wymieniona wyżej "sprzedawczyni" wskazanego wcześniej Banku
    ma prowizję za wciśniętą naiwniakowi kartę i zrobi i powie wszystko aby taki
    naiwniak/naiwniaczka kartę wzięła.

    Ktoś może powiedzieć :"widziały gały co podpisywały" - Reiffeisenowi
    przysługują te odsetki jak psu micha - ale mojej koleżance jak i mnie z racji
    tej że mi jej żal-przysługuje prawo wyrażenia swojej opinii o nierzetelnych
    przedstawicielach. Bank stoi na zaufaniu klientów i jest to BARDZO czuły
    punkt każdego banku - mam wrażenie, że wymieniony przeze mnie bank winien
    staranniej dobierać swoich przedstwicieli

    PS.
    Ku przemyśleniu kierownictwa ww. banku :" zadowolony klient zakomunikuje 3
    innym o swoim zadowoleniu, niezadowolony 10 osobom
    sukcesów w dalszej sprzedaży ( ale już nie kręgu moich znajomych a jest to
    spora liczba mudzi z dużymi dochodami)

  • 2. Data: 2003-08-27 07:50:50
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    "bankier" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > innym o swoim zadowoleniu, niezadowolony 10 osobom
    > sukcesów w dalszej sprzedaży ( ale już nie kręgu moich znajomych a jest to

    Baran jestes i tyle.

  • 3. Data: 2003-08-27 07:53:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > PS.
    > Ku przemyśleniu kierownictwa ww. banku :" zadowolony klient zakomunikuje 3
    > innym o swoim zadowoleniu, niezadowolony 10 osobom

    Generalnie prawda jest prosta: nalezy czytac a nie czekac na
    niespodzianki.

  • 4. Data: 2003-08-27 07:59:17
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    bankier <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chciałem zwrócić wszystkim uwagę na
    nierzetelność "sprzedawców"Reiffeisenbanku
    Uważam,że należy informować o każdej niesolidności/nieuczciwości ze strony
    instytucji finansowych.
> [...]
    > innym o swoim zadowoleniu, niezadowolony 10 osobom
    > sukcesów w dalszej sprzedaży ( ale już nie kręgu moich znajomych a jest to
    Z drugiej strony banku idealnego nie znajdziesz w Polsce i chyba też na
    świecie.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-27 08:11:14
    Od: "bankier" <p...@p...onet.pl>

    > "bankier" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Baran jestes i tyle.

    Masz rację , ale przynajmniej mam odwagę coś "wybeeeeeczeć" ( jako baran
    oczywiście:)) - coś co się nazywa własnym zdaniem popartym doświadczeniem
    ku przestrodze innym a KAŻDY (nawet szanowny kolega) ma prawo się wypowiedzieć,
    zaś forma wypowiedzi świadczy już tylko i wyłącznie o zabierajcym głos.

    Ponoć ludzie są tak skomplikowani w takim stopniu w jakim skomplikowane są
    zdania jakie formułują - ciekawe jak to jest w Twoim przypadku??

    Pomimo to dzięki za udział w dyskusji i....nie do usłyszenia (bez obrazy ale na
    tym poziomie trudno mi odnieść się inaczej do Twojego post-u).

  • 6. Data: 2003-08-27 08:16:39
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Baran jestes i tyle.

    Zastanów się zanim coś napiszesz, skompromitujesz siebie i tylko zaśmiecasz
    grupę.
    Jak masz tak komentować posty (moze i nieco naiwne) to lepiej nic nie pisz
    Nie pozdrawiam
    MM

  • 7. Data: 2003-08-27 08:22:45
    Od: "bankier" <p...@p...onet.pl>

    > Z drugiej strony banku idealnego nie znajdziesz w Polsce i chyba też na
    > świecie.
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    święta racja i nie chodziło tu o wyładowanie złości na reiffeisenie lecz o
    pewne zjawisko , które nie powinno było mieć miejsca bo ludzie UFAJĄ
    pracownikowi banku i to zaufanie bezmyślnie postępujący przedstawiciele
    niszczą. Banków jest dużo i dużo jest klientów - racja ale marże odsetkowe się
    kurczą, klientów instytucjonalnych "zawłaszczyły" już dawno zachodnie banki -
    pozostał tylko detal i trzeba się o niego starać. W podanym przypadku
    przedstawicielka została ZAPYTANA wprost od czego się będzie liczyć
    oprocentowanie i udzieliła złej odpowiedzi, na której podstawie podjęto decyzję
    o złożeniu wniosku o kartę. Gdyby NIE BYŁA ZAPYTANA - to tylko od niej by
    zależało czy powie o możliwości zaistnienia "pułapki" w jaką wpadła moja
    koleżanka - i nikt nie miałby o nic pretensji - nie czytała , przegapiła.

    I tak jakoś żal, że nacisk na sprzedaż powoduje "zdziczenie"tego zawodu
    bankowca. Pewnie jaki kraj taka "sprzedaż"

    pozdrawiam
    Bankier

  • 8. Data: 2003-08-27 08:33:07
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bankier" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "sprzedawców"Reiffeisenbanku
    > ( trudno ich nazwać przedstawicielami handlowymi lub co gorsza

    Czytac wszystko co sie podpisuje, czytac kazdy regulamin, ktory bedzie Cie
    obowiazywal. Mozesz miec Ty (albo bardziej ta Pani) pretensje tylko i
    wylacznie do siebie. Bank nie trzyma informacji jak rozlicza KK w dziale
    "Scisle Tajne/Poufne". Tymbardziej bank nie jest instytucja charytatywna.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 9. Data: 2003-08-27 08:51:32
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

> [...]
    ale na
    > tym poziomie trudno mi odnieść się inaczej do Twojego post-u).

    Malo, ze baran jestes to jeszcze w glowie wiatr hula. Twoja przestroga pelna
    rozpaczy byla dowodem na to, ze glupich nie sieja, sami sie rodza....

  • 10. Data: 2003-08-27 09:02:19
    Od: "bankier" <p...@p...onet.pl>

    > obowiazywal. Mozesz miec Ty (albo bardziej ta Pani) pretensje tylko i
    > wylacznie do siebie. Bank nie trzyma informacji jak rozlicza KK w dziale
    > "Scisle Tajne/Poufne". Tymbardziej bank nie jest instytucja charytatywna.

    Oczywiście masz rację, właściwie to powinienem nawet podziękować temu Bankowi
    bo dołączył się w znacznym stopniu do leczenia z chorobliwego (wręcz naiwnego)
    zaufania do ludzi i instytucji różnego rodzaju. Oczywiście opisałem, że dopiero
    po zajrzeniu do regulaminu stało się jasne o co chodzi - i tu mamy jak
    najbardziej pretensje tylko do siebie. Inna sprawa, że formułowanie tego typu
    zapisów jest pewnego rodzaju majstersztykiem:))) ale to prawda nie tai przed
    klientami. I nie jest też instytucją charytatywną to wszystko prawda. Istotne
    jest jedynie to, że jeśli się kogoś PYTA ( w tym wypadku przedstawiciela Banku)
    i przedstawia konkretną sytuację, a przedstawiciel mówi co innego niż
    przewiduje regulamin - to jest to nadużycie zaufania klienta. Sprzedawca jabłek
    jeśli jest pewien swojego towaru to pozwoli mi go pomacać,spróbować - w
    przypadku usług finansowych nie ma takiej możliwości oczywiście więc jakby
    naturalnie nie mając wiedzy "z danej branży" (może podświadomie) słuchamy tego
    co mówi przedstawiciel Banku. Jeśli jest "skutecznym" sprzedawcą to przekaona
    naiwniaka. I O TO W TYM POŚCIE TAK NAPRAWDĘ CHODZIŁO. Myślę , że w tym kraju
    jest jeszcze wielu"naiwniaków" ( bez obrazy - chodzi o pewien sposób odbierania
    rzeczywistości:))) i skoro moja koleżanka się sparzyła to może niech posłuży to
    za przykład innym - a czy to było naiwne , głupie , czy lekkomyślne - jest to
    trzeciorzędne.