  • 1. Data: 2003-08-26 21:51:20
    Temat: Jaki kredyt na mieszkanie ?
    Od: "Joanna Sieraczyńska" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich !!!

    Zamierzamy wzizsc kredyt hipoteczny na mieszkanie. Planujemy wydac na
    mieszkanie okolo 100 - 120 tys. Wlasny wklad mamy niewielki okolo 20 tys,
    czyli realny kredyt w banku wynosilby okolo 80-100 tys zl. Planowany okres
    kredytowania to 10-15 lat

    Moje pytania sa takie:
    - w jakim banku ?
    - w jakiej walucie ?

    Inne rady i spostrzezenia mile widziane

    Za wszelkie cenne dla mnie informacje wielkie dzieki

    Pozdrawiam J.S.

  • 2. Data: 2003-08-27 14:11:57
    Temat: Re: Jaki kredyt na mieszkanie ?
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    KB w PLN (EKSTRALOKUM) lub PKOBP w PLN (Wspólny Kąt)

  • 3. Data: 2003-08-27 18:35:38
    Od: "Skipo" <p...@p...gazeta.pl>

    --
    jakieś argumenty za tymi dwoma

    Pozdrówko Skipo

  • 4. Data: 2003-08-28 07:04:18
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > --
    > jakieś argumenty za tymi dwoma

    Nigdy jeszcze tego nie napisałem, ale POSZUKAJ w postach z np. lipca i
    sierpnia.
    Nie dziwię się, że Tensor1 wykrzyczał swoją poradę. Takie pytanie pojawia
    się średnio dwa razy w tygodniu i zawsze na nie odpowiadał szczegółowo.

    W końcu i jemu puściły nerwy :)))).

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 5. Data: 2003-08-28 11:00:14
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    > Nie dziwię się, że Tensor1 wykrzyczał swoją poradę. Takie pytanie pojawia
    > się średnio dwa razy w tygodniu i zawsze na nie odpowiadał szczegółowo.

    E tam, pewnie Ctrl+C i Ctrl+V z naszykowanego na takie okazje pliczku ;)

    Dzisiaj złożyłem do KB (IV oddział) a jutro do IX PKO BP i Multibanku (na
    wszelki wypadek)...

    --
    Artur

  • 6. Data: 2003-08-28 11:33:00
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dzisiaj złożyłem do KB (IV oddział) a jutro do IX PKO BP i Multibanku (na

    Nie mam pliczku przygotowanego na takie okazje. Na każdy post staram się
    odpowiadać odpowiednio do pytania. Mam jednak juz trochę tego dosyć. Ludzie
    ciagle stawiają te same pytania nie racząc poczytać innych postów z grupy.
    Pozdrowienia Tensor1