  • 41. Data: 2003-08-27 19:23:18
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWˇ REIFFEISENBAKU
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Aug 2003 12:25:08 +0200, w <bii0sf$lj3$1@news.onet.pl>, "Lopez"
    <l...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Problem tylko w tym, ze nie zostales ani oszukany, ani okradziony

    Ty chyba masz problemy z czytaniem -- on _został_ oszukany. Inna sprawa to
    udowodnienie tego.

  • 42. Data: 2003-08-27 20:33:27
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert <s...@o...pl.invalid> wrote:

    > Moim zdaniem Adam ma zupelna racje.

    > Wszelkie inne scenariusze sa zwykle wynikiem niedoinformowania lub
    > niezrozumienia, niestety czesto ze strony pracownikow bankow, np. tu:

    Nie niedoinformowania. To efekt marketoidalnych zabiegów i głupoty
    ludzi.

    1. Bank naliczy, a jeśli spełnisz warunek anuluje
    2. bank nie naliczy, ale jeśli nie spełnisz warunku, to naliczy.

    Wersja druga ludziom się bardziej podoba.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2003-08-27 20:49:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bij4in$ks4$...@n...news.tpi.pl,
    Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

> [...]
    > 2. bank nie naliczy, ale jeśli nie spełnisz warunku, to naliczy.
    >

    > Wersja druga ludziom się bardziej podoba.

    To tez prawda, ale miedzy 1. i 2. nie ma finalnej roznicy finansowej,
    natomiast mowilismy tu o przeinaczeniach, ktore dawaly inna kwote odsetek.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 44. Data: 2003-08-28 06:01:49
    Od: "bankier" <p...@p...onet.pl>

    BARDZO CIESZĘ SIĘ , ŻE MOJA UWAGA SPEŁNIŁA SWOJE ZADANIE ( edukacyjne przede
    wszystkim) I DZIĘKUJĘ WSZYSKIM ZA UDZIAŁ W DYSKUSJI

  • 45. Data: 2003-08-28 06:20:22
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Wszelkie inne scenariusze sa zwykle wynikiem niedoinformowania lub
    > niezrozumienia, niestety czesto ze strony pracownikow bankow, np. tu:

    No właśnie. Opierałem się na tym co mówią Intranety i mLinia po konsultacji z
    działem kart. Pisząc to byłem bo dość długiej rozmowie z mLinią. mLinka nie
    potrafiła jednoznacznie odpowiedzieć na moje pytania i poprosiła o chwilę
    cierpliwośći. Podejrzewam, że łaczyła się z działem kart. Ostateczna wersja
    była taka, że mBank w odróżnieniu od innych banków stosuje bardziej przyjazne
    dla klienta algorytmy, opisane w Twoim linku przez Intraneta.

    > Moim zdaniem Adam ma zupelna racje.

    Niestety po dokładniejszej lekturze regulaminu moim zdaniem również:

    "Z tytułu dokonanych transakcji mBank nalicza odsetki od transakcji:

    bezgotówkowych - za każdy dzień począwszy od daty dokonania transakcji do dnia
    spłaty zadłużenia, z zastrzeżeniem że odsetki nie są naliczane, jeśli saldo
    zadłużenia zostanie spłacone w całości przed upływem terminu spłaty określonego
    na wyciągu".

    Widać z tego, że KK mBanku nie odbiega w tym względzie od innych KK, jak sądzi
    chyba wielu ludzi, głównie za sprawą mętnej polityki informacyjne i
    niedoinformowania pracowników mBanku.

    Jacek

  • 46. Data: 2003-08-28 06:26:11
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Móglbyś napisać, które banki stosują ten przyjazny sposób? Ja znam taki
    jeden:
    > mBank.

    Niniejszym za sprawą niedoinformowania pracowników mBanku wchodzę pod stół i
    odszczekuję:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=26252678

    Jacek

  • 47. Data: 2003-08-28 07:28:07
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Problem tylko w tym, ze nie zostales ani oszukany, ani okradziony

    > Ty chyba masz problemy z czytaniem -- on _został_ oszukany. Inna sprawa to
    > udowodnienie tego.

    Co najwyzej blednie poinformowany, ten agent nie odniosl zadnej korzysci z
    podania tej blednej informacji (po za zlapaniem kolejnego klienta). Zaden
    sad tego nie uzna to za oszustwo, co najwyzej za nieumyslne spowodowanie
    szkod, ktore wynika ewidentnie z niewiedzy agenta i klienta.

    A mialbyc dla mnie EOT :-(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 48. Data: 2003-08-28 09:22:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert <s...@o...pl.invalid> wrote:

    > To tez prawda, ale miedzy 1. i 2. nie ma finalnej roznicy finansowej,
    > natomiast mowilismy tu o przeinaczeniach, ktore dawaly inna kwote odsetek.

    Spróbuj wersję drugą wyjaśnić w sposób szczegółowy. Tak się zaplączesz,
    że sam nie bedziesz rozumiał jak to jest.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2003-08-28 09:30:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bikhks$7$...@n...news.tpi.pl,
    Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

    > Spróbuj wersję drugą wyjaśnić w sposób szczegółowy. Tak się
    > zaplączesz,
    > że sam nie bedziesz rozumiał jak to jest.

    I najwyrazniej tak sie dzieje w bankach wlasnie ;)

  • 50. Data: 2003-08-28 10:45:51
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOW? REIFFEISENBAKU
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 28 Aug 2003 09:28:07 +0200, w <bikasj$t7r$1@news.onet.pl>, "Lopez"
    <l...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Co najwyzej blednie poinformowany, ten agent nie odniosl zadnej korzysci z
    > podania tej blednej informacji (po za zlapaniem kolejnego klienta).

    Raczej odniósł. Chyba, że Raffeisen jest jednynym bankiem (z tych poważnych),
    które nie odnotowują, który pracownik ile wyrobił "normy".