  • 31. Data: 2003-08-27 16:35:14
    Temat: Re: UWAGA NA KARTĘ KREDYTOWĄ REIFFEISENBAKU
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    bankier <p...@p...onet.pl> wrote:
    [ciach płacze]

    Tak działa każda karta kredytowa.
    Odsetki są liczone za każdy dzień salda ujemnego i jeśli całe saldo
    rachunku zostanie w terminie spłacone, to wtedy bank umarza odsetki.

    Nihili novi sub sole.
    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2003-08-27 16:36:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    o...@p...onet.pl wrote:

    > 3. W przypadku częściowej spłaty salda zadłużenia w terminie wskazanym przez
    > Bank odsetki naliczane są w oparciu o dzienne saldo zadłużenia na koncie karty.

    > I szczerze mowiac nie do konca rozumiem co autor mial na mysli. Moze ktos sie
    > odwazy na interpretacje ?

    Odsetki liczone są według wzoru:
    saldo*oprocentowanie/365.
    Suma poszczególnych wyników daje oprocentowanie za dany okres.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2003-08-27 16:38:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacek <j...@w...onet.pl> wrote:
    > I może jeszcze pytanie do pozostałych grupowiczów: jak jest z częściową spłatą
    > w bankach, w których posiadacie KK?

    Tak samo we wszystkich.

    Wystarczy tylko zrobić prostą operację i odwrócić sytuacje.

    Bank nalicza odsetki codziennie od salda karty. Jeśli całą kwotę
    zadłużenia spłacasz w terminie, to bank anuluje odsetki.

    Jedno krótkie zdanie i wszystko jasne (oczywiście mowa o transakcjach
    bezgotówkowych)
    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2003-08-27 16:39:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    dx <d...@f...com.pl> wrote:

    > hmm, rozumiem ale na szczescie u mnie to tak nie dziala a mam dosc popularne
    > na rynku karty kredytowe.

    Niby gdzie tak nie działa? Jaka karta?

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2003-08-27 16:39:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Grzegorz Chlodzinski <g...@n...com> wrote:

    > Nie mam czasu szukac uzasadnienia, ale np.:
    > http://www.trybunal.gov.pl/OTK/teksty/otkpdf/2000/k_
    04_00.pdf
    > i fragment:
    > "Banki ze swej istoty, są jednostkami zaufania społecznego..."

    Ufaj dalkej Kłamcom (nazywanym 'przedstawicielami' a daleko zajdziesz.

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2003-08-27 18:15:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    biimq1$efs$...@n...news.tpi.pl,
    Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

> [...]
    > zadłużenia spłacasz w terminie, to bank anuluje odsetki.
    >

    > Jedno krótkie zdanie i wszystko jasne (oczywiście mowa o transakcjach

    Moim zdaniem Adam ma zupelna racje.

    Wszelkie inne scenariusze sa zwykle wynikiem niedoinformowania lub
    niezrozumienia, niestety czesto ze strony pracownikow bankow, np. tu:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=704
    83&t=69783&v=t

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 37. Data: 2003-08-27 18:27:24
    Od: " KOBIETA" <w...@N...gazeta.pl>

    Robert <s...@o...pl.invalid> napisał(a):

    > Wszelkie inne scenariusze sa zwykle wynikiem niedoinformowania lub
    > niezrozumienia, niestety czesto ze strony pracownikow bankow, np. tu:

> [...]

    Czyli, Robercie, karta mBanku działa w tej kwestii tak samo, jak inne?

    Pozdrawiam ;)))

  • 38. Data: 2003-08-27 18:39:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    biit6c$1e2$...@i...gazeta.pl,
    KOBIETA <w...@N...gazeta.pl>:

    83&t=69783&v=t

    > Czyli, Robercie, karta mBanku działa w tej kwestii tak samo, jak inne?

    Tak wlasnie przypuszczam, na postawie regulaminu oraz relacji innych
    uzytkownikow, oraz tego, ze gdyby to dzialalo tak jak opisala asia, to
    byloby za piekne.

    Osobiscie, jak wiesz doskonale, nie bylo mi dane sprobowac ;)
    (A zreszta i tak bym sie nie poswiecil dla testow i splacil 100%)

    > Pozdrawiam ;)))

    Pozdrawiam rowniez ;)

  • 39. Data: 2003-08-27 18:46:03
    Od: " KOBIETA" <w...@N...gazeta.pl>

    > Tak wlasnie przypuszczam, na postawie regulaminu oraz relacji innych
    > uzytkownikow, oraz tego, ze gdyby to dzialalo tak jak opisala asia, to
    > byloby za piekne.

    Regulamin jest zakamuflowany (norma ;))
    Relacje świadków rózne ;)
    Osobiście zgadzam się z tym co mówisz, ale wiesz przeciez, ze mLinki sądzą
    inaczej? Co dopiero ja ;)))

    > Osobiscie, jak wiesz doskonale, nie bylo mi dane sprobowac ;)

    Znaczy, ze się cieszysz? ;)

    > (A zreszta i tak bym sie nie poswiecil dla testow i splacil 100%)

    rozsądny z Ciebie mężczyzna ;)

  • 40. Data: 2003-08-27 18:50:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    biiu9b$4o1$...@i...gazeta.pl,
    KOBIETA <w...@N...gazeta.pl>:

    > Regulamin jest zakamuflowany (norma ;))
    > Relacje świadków rózne ;)
    > Osobiście zgadzam się z tym co mówisz, ale wiesz przeciez, ze mLinki
    > sądzą inaczej? Co dopiero ja ;)))

    mLinki sądza roznie - bardziej jak relacje swiadkow

    > Znaczy, ze się cieszysz? ;)

    W sumie chyba mozna tak powiedziec :)

    > rozsądny z Ciebie mężczyzna ;)

    Staram się (być rozsądnym przynajmniej) ;)