  • Data: 2023-06-06 18:27:42
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5 cze 2023 o 13:48, Trybun pisze:

    > Co to znaczy? Jeżeli masz jakieś przykłady na ruską agresje
    > niezwiązaną

    Dzisiejsze wysadzenie tamy...

    > z samoobrona konieczną to chętnie się z nią zapoznam. Powiem więcej,
    > Rosja nie zrobiła niczego czego ja bym nie zrobił będąc na miejscu
    > Putina wobec narastającej agresji zachodu.

    Też byś przegrał. Moskwa mogła wygrać -- miała wiele do wygrania, ale
    wybrała bardzo złą drogę. Gorbaczow otrzymał pokojowego Nobla, Putin
    miał kiedyś nominację -- otrzymałby, gdyby szedł drogą Gorbaczowa...

    > Rosji i Rosjanach wie to co usłyszał w TVPinfo.

    Rzadko oglądam TV w ogóle -- TVPinfo niemal nigdy...

    > daje nam wybór - dobrze albo wcale

    Tedy skorzystam z tego wyboru. ;)

    > Być może, ale kto o tym decyduje. Były w tych krajach
    > referenda co wybierają np suwerenność, bandyci czy Rosja?

    Węgrzy ,,referendowali'' w połowie lat pięćdziesiątych chociażby;
    Czechosłowacja pod koniec siedemdziesiątych; Polacy co jakiś czas
    wychodzili na ulice, by poczuć uderzenia milicyjnych pałek... Raz
    za razem ktoś ginął na granicy niemiecko-niemieckiej... Trybun ;)
    referenduje wybieraniem Motoroli...

    > Amerykanie maja swoje interesy, i to można nawet zrozumieć, jednak
    > czy Polska ma jakiekolwiek korzyści z wspierania tych ich interesów
    > to niech sobie każdy odpowie sam.

    Umierająca Rzeczpospolita odnalazła sobie miejsce za oceanem?...

    -=-

    Amerykańskie interesy uratowały Rosję po (i podczas) IIWW...
    Wówczas postrzeganie Polski było trochę podobnie do postrzegania
    Ukrainy tuż po rozpadzie ZSRR?...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'