  • Data: 2023-06-11 10:46:45
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.06.2023 o 13:35, Krzysztof Halasa pisze:

    > Taaaak, jasne. Patrzyłeś kiedyś na mapę?
    > Takie np. prawo do samostanowienia to pewnie "bzdet"? Ruski drenaż ZSRR
    > żeby w Moskwie i Leningradzie żyło się nieco lepiej, i żeby w kluczowych
    > punktach (NRD, Korea Płn albo inna Kuba, a teraz Ukraina) utrzymać
    > przyczółki, to pewnie fikcja? Jawnie utrzymywana doktryna o zaprowadzeniu
    > rewolucji "aż do Lizbony" - bez przerwy od ponad 100 lat - to tylko taka
    > retoryka wewnętrzna? Finansowanie m.in. partii antyeuropejskich
    > i komunistycznych. II WŚ.
    >
    > "Samoobrona konieczna": "podbijmy cały świat, wtedy będziemy bezpieczni".

    Byłeś w ZSRR? Ja byłem. Byłem także np. w NRD czy CSRS. I śmiem
    twierdzić że poziom życia w tych państwach był wyższy niż w ZSRR.
    Pytanie tylko co było przyczyną nędzy w Polsce, sowiecki drenaż
    gospodarki czy dywersja "S" wspomagana z zagranicy. Bo do czasów (lata
    70te) "S" w PRLu też się żyło w miarę znośnie.
    Jaka "doktryna" ZSRR, poza wydatnym wspomaganiem ruchów wyzwoleńczych
    (za co im zresztą chwała) w Afryce nie robił żadnych wrogich kroków w
    stosunku do krajów europejskich. Na tle tego zachodu wyglądał jak dziewica.
    Jakie przyczółki? Kto tu był i jest agresywny? Wojska ZSRR na Kubie to
    efekt rozmieszczenia atomówek w Turcji. Następnie zawarte "porozumienie"
    miało odwrócić ten proces, i co? - po ruskach na Kubie ani śladu a
    jankesi w Turcji maja się kwitnąco.  Itditp, a więc możesz napisać o
    czym ty w ogóle sobie gaworzysz, człecze zakłamanej, zełganej do cna
    propagandy?