  • Data: 2023-06-09 16:24:17
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8 cze 2023 o 09:06, Trybun pisze:

    > Ale decydentom w tym kraju z pewnością byś się spodobał.
    > I zresztą nie tylko w Polsce.

    Znasz ich gusty?

    > Nie masz nic prawdziwego na poparcie tej tego.

    Trybunie -- cała historia Rosji jest agresją oraz
    sięganiem po nowe ziemie z nowymi niewolnikami!

    Zauważ choćby, że granice na Zachodzie nie przesuwają
    się -- tak jak granice Moskwy!

    > Agresję Rosji wymyślili autentyczni agresorzy
    > a Ty tylko po nich powtarzasz.

    Ubiegłoroczny napad na Ukrainę też jest zmyślony?

    Ludzkiego życia nie starczy do opisania wszystkich
    agresywnych wojen prowadzonych przez Moskwę!

    Nawet IIWW to obrona, bez której byłby atak na III Rzeszę.
    Rosyjskie wojska były ustawione w ofensywnych szykach...
    Przed rozpadem ZSRR PRL miała uderzyć na Fortynbrasa? ;)

    BTW Fortynbrasa -- IIWW kończyła się, gdy na duńskie domy
    spadły radzieckie bomby... W obronie przed Duńczykami?

    Może wytrzeźwiałka... Albo raczej kilkuletni pobyt w Rosji, ale
    nie na partyjnym stołeczku w Moskwie, lecz w łagrze GUŁagu... ;)

    > Na pocieszenie można powiedzieć że nie tylko Polacy, robią
    > to wszyscy zależni od wielkiego "brata".

    Problem w tym, że od USA są ogólnie uzależnieni wszyscy -- łącznie z
    Moskwą.

    > Sporo do jej globalizmu dołożyły Stany,.

    Z tym też zgadzam się.

    > Z pewnością jak większość sądzisz że były one niewinną ofiarą
    > Japońców, tymczasem prowadzili oni kampanię przeciw Japonii
    > mniej więcej jak obecnie wobec Rosji na długo przed Pearl Harbor.

    Owszem -- w obronie Chin czy Mandżurii. USA nakładały sankcje na
    Japonię, odsuwały Japonię od surowców, izolowały itd... Nie tylko
    Amerykanie -- Liga Narodów także...

    > To że Tobie zrobili dobrze to wcale nie znaczy że można to
    > odnieść do Polski.

    > Pieprzysz dla samego pieprzenia.

    -=-

    Dlaczego niepatriotycznie inwestujesz w Motorolę -- zamiast
    w rosyjskich producentów telefonów? Dlaczego korzystasz
    z internetu? -- zachodniego wymysłu... Itd...

    -=-

    Europie grozi zalanie -- nie Rosjanie, lecz Norwegowie czy
    Niderlandczycy potrafią zbudować ochronną tamę... Rosjanie
    ani kerczeńskiego mostu nie zbudowali samodzielnie, ani
    podwodnego okrętu nie wydobyli swoimi siłami... Mocni są
    głównie w niszczeniu -- nie w budowaniu... Mają własnych
    naukowców -- ale głównie takich jak Pietia Gorias. ;)

    Nauka jest głównie domeną żydów -- jakże nielubianych przez carów...

    Mówią Czarnoksiężnicy, że świat pękł na dwoje
    I jednym dane w słońcu żyć, a innym w mroku,
    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/trol
    le/

    Mroki niewiedzy, zabobony, mentalna nicość...

    -=-

    Szczepiłeś się Sputnikiem czy Moderną bądź Pfizerem?
    Na co dzień łykasz medykamenty zachodniej produkcji -- czy moskiewskiej?
    Wybrałbyś zachodni samochód -- czy Ładę, gdybyś miał taki wybór?
    Moskwicze, Pabiedy, Wołgi -- były wzorami zachodnich aut czy
    były wzorowane na zachodnich autach?...

    W rakietach Rosjanie są mocni na tle innych narodów -- to niestety
    prawda. W kłamstwach -- są jeszcze mocniejsi.

    Moskwa nie potrafi zagospodarować swych ziem -- sięga od wieków po
    kolejne! Używasz sedesu? Bieżącej wody w ogóle? -- po co?!? Toż to
    ewidentne zło!!! Należy żyć dla pracy i dla cara!!! Żyć, czy raczej
    umierać -- choćby w smrodzie Magnitogorska...

    https://naszemiasto.pl/magnitogorsk-poradziecki-kosz
    mar-tu-nie-ma-zdrowych/ar/c1-4460564

    Lubisz wypady za miasto? -- po co?!??!
    Miasta trzeba pozamykać -- przed szpiegami!!!

    -=-

    Zachód nie jest święty? -- owszem, ale zachodnie bolączki sprzed
    setek lat Moskale przeżywają dzisiaj...

    -=-

    Rosjanie mogliby dziś zużywać nadmiary swej życiowej energii [w znacznej
    mierze efekty hormonalnych problemów] w Kanadzie -- gasząc pożary!
    Mogliby zaludniać inne planety, mogliby bronić świat przed
    niekorzystnymi zmianami klimatu -- tymczasem (jak za dawnych
    lat czy stuleci) terroryzują świat swoją ,,walecznością''...

    Zniszczeń niech żąda - kto w sobie ma nicość
    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/niec
    h/

    Pragniesz globalnego kataklizmu? -- nuklearnego czy choćby
    klimatycznego?! Rosja nieustannie zmierza q takiemu rozwiązaniu...

    -=-

    Rzadkością są wyjazdy zwykłych ludzi na stałe z USA czy zachodniej
    Europy do Rosji; natomiast z Rosji na Zachód -- zwykli ludzie
    wyjeżdżają chętniej... Wiesz, dlaczego tak jest? Dlaczego Putin
    buduje swój pałac zachodnimi rękami? Dlaczego Rosjanie budują
    swe jachty (a nawet okręty) w zachodnich stoczniach? Dlaczego
    rosyjska elektronika jest (jakby to określić) nieco ;) mniej
    nowoczesna?...

    Widzisz rozbudowaną sieć dróg na terenie Rosji?

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s