  • Data: 2023-06-08 09:06:00
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kandyduję i nie zamierzam...

    Ale decydentom w tym kraju z pewnością byś się spodobał. I zresztą nie
    tylko w Polsce.

    > 3/4 tysiąca lat Moskwa prowadzi politykę Dołgorukiego...

    Nie masz nic prawdziwego na poparcie tej tego. Agresję Rosji wymyślili
    autentyczni agresorzy a Ty tylko po nich powtarzasz.

    > egzorcysta... ;)

    > Polacy prześcigają się w swej antyrosyjskości czy rusofobiach...
    > (nie widzę politycznej partii, która by nie oskarżała innych o rusofilię)

    Na pocieszenie można powiedzieć że nie tylko Polacy, robią to wszyscy
    zależni od wielkiego "brata".

    > Nie słyszałeś o drugiej wojnie światowej? -- wywołanej
    > w znacznym stopniu przez Moskwę?

    Sporo do jej globalizmu dołożyły Stany,. Z pewnością jak większość
    sądzisz że były one  niewinną ofiarą Japońców, tymczasem prowadzili oni
    kampanię przeciw Japonii mniej więcej jak obecnie wobec Rosji na długo
    przed Pearl Harbor.

    > Polska...

    To że Tobie zrobili dobrze to wcale nie znaczy że można to odnieść do
    Polski.

    > Ochrona przed Moskwą.

    Pieprzysz dla samego pieprzenia.