  • Data: 2023-06-07 19:10:56
    Temat: Re: USA nie zbankrutują
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7 cze 2023 o 16:32, Trybun pisze:

    > Zdecydowanie nie zagłosuję na Ciebie gdy będziesz
    > kandydował na prokuratora.

    Nie kandyduję i nie zamierzam...

    > niepokoje.. Ty naprawdę nie widzisz tych wszystkich faktów i
    > oczywistości czy tylko nie chcesz ich widzieć?

    3/4 tysiąca lat Moskwa prowadzi politykę Dołgorukiego...

    > No i co się zmieniło od węgierskich czasów? Gdzie możliwość wyboru dla
    > Polaka - chce do bandytów czy nie?

    Polacy prześcigają się w swej antyrosyjskości czy rusofobiach...
    (nie widzę politycznej partii, która by nie oskarżała innych o rusofilię)

    > Nie wiem o czym Ty w ogóle gadasz,

    Nie słyszałeś o drugiej wojnie światowej? -- wywołanej
    w znacznym stopniu przez Moskwę?

    > pokaż mi jakikolwiek kraj który kiedykolwiek "uratowały" USA

    Polska...

    > i na czym ten ratunek polegał.

    Ochrona przed Moskwą.

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'