  • 51. Data: 2007-05-26 17:21:39
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (piątek godz. 12.00 - przyłącz się!)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 26 May 2007 15:51:56 +0200, MK napisał(a):

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Jan nie uzyles jej to po co maja przysylac nowa?

    Skoro za nią płacę .....

    p. m.

  • 52. Data: 2007-05-26 18:38:26
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart kredytowych wydawanych w Polsce. (pi?tek godz. 12.00 - przy??cz si?!)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Skoro za nią płacę .....

    No, chyba nie obciazyli za wydanie nowej skoro jej nie dostales...

    MK

  • 53. Data: 2007-05-26 21:50:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sat, 26 May 2007 20:38:26 +0200, MK napisał(a):

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > No, chyba nie obciazyli za wydanie nowej skoro jej nie dostales...

    Obciążyli. Nie dostałem. Możliwe że nie wysłali, możliwe że wysłali na
    adres zameldowania zamiast na adres korespondencyjny. Lubią co jakiś czas
    wysłać coś na adres zameldowania, np. na 5 wyciągów 4 idą na adres
    korespondencyjny, a 1 na zameldowania. Pod adresem zameldowania znowu
    listy lubią ginąć ze skrzynek.

    p. m.

  • 54. Data: 2007-05-28 13:14:11
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Zapłaciłem VE Inteligo, blokady zostały założone na kwotę 5,41, oraz
    > dwie (???) na jeden PLN.
    >
    > Obecny kurs GBP wg. EFIX to ok.5,63, a dzisiejszy średni NBP 5.6121.
    >
    > Sprzedaż w kantorach wg. Onetu 5.58-5.69

    Mam rozliczone transakcje.

    1 GBP = 5.79 PLN (rozliczenie 26.05)
    40 CZK = 5.53 PLN (rozliczenie 25.05)

    Dzisiaj w kantorze wg. waluty.onet.pl zapłaciłbym za 40 CZK od 5.5 do
    6.0 PLN,
    a za 1 GBP od 5.63 do 5.72.

    Z czego wynika, że zabawa w płacenie kartą zamiast wożenia gotówki dla
    CZK ma sens, a dla GBP nie ma. Wybieranie z bankomatu gotówki kartą
    Inteligo nie ma sensu.

    Jakie są pozostałe wyniki ??

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 55. Data: 2007-05-28 13:34:39
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MichalL wrote:

> [...]
    >
    > Z czego wynika, że zabawa w płacenie kartą zamiast wożenia gotówki dla
    > CZK ma sens, a dla GBP nie ma. Wybieranie z bankomatu gotówki kartą

    Założyłem nowy wątek, więc wrzuć to tam i będziemy porównywać.