    From: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Test przeliczników dla kart (..) Wstepne wyniki
    Date: Fri, 25 May 2007 12:55:51 +0000 (UTC)

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    ..
    > Wychodzi na to, że nie dopilnowaliśmy do końca sprawy - mea culpa. Ja z
    > paypala nigdy nie korzystałem i też nie zwróciłem uwagi, że domyślnie
    > jest ustawione przeliczanie po ich kursie :/ (swoją drogą sprytna
    > sztuczka, bo niby za darmo, ale tak nie do końca a przy okazji może się
    > klientów nowych załapie za to minus dla wikipedi ode mnie). Reasumując,
    > wszyscy, którzy nie zmienili opcji dostaną to samo czyli 12,35 PLN :( -
    > wikipedia się na pewno i tak ucieszy.
    > Tak jak napisałem w innym poście. Ponowiłem próbę i dla 1 GBP przyjąło
> [...]
    Właśnie chciałem jeszcze raz spróbować dla GBP i MC z BPHu - ale przy dwóch
    próbach dostałem komunikat, że ta kartą nie można teraz zapłacić - ale
    blokady na 1 USD założyli - czyli mam w sumie 3 już :-)

    Chyba będziemy musieli poczekać do następnego piątku z próbami, jeżeli okaże
    się, że paypal obciąży nas kwotami w PLNach.

    Pozdrawiam
    Michał M