  • Data: 2004-06-24 15:03:33
    Temat: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > PS.
    > Zadałem pare pytań jeszcze przez poczte w Eurokoncie WWW i totalna zlewka -
    > ponad tydzień czekam juz na odpowiedz. Pewnie juz ostatni zgasil
    swiatło .....

    A jednak nie. Dziękuję Pani JB z CBE za odpowiedz.
    Jezeli kogoś to zainteresuje:
    "1. W związku z wypowiedzeniem umowy rachunku Eurokonto WWW przez Bank nie
    jest Pan zobowiązany do zwrotu instrumentów wydanych do rachunku (karta, token)
    jak również niezostanie pobrana opłata za prowadzenie rachunku za miesiąc
    czerwiec.
    2.
    W związku z Pana pytaniem dotyczącym odsetek, które naliczą się w miesiacu
    czerwcu zwracam się z uprzejmą prośbą o wskazanie numeru rachunku bankowego,na
    który należy przeksięgować saldo rachunku zamknietego w tym ewentualne
    naliczone odsetki."

    Pozdrawiam,
    Andrew