  • Data: 2004-06-24 10:04:17
    Temat: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:40da9695$1@news.home.net.pl...

    > Ja mialem wiecej szczescia :) No ...odliczamy dni do konca Eurokonta WWW
    > - mam nadzieje, ze nie zapomna przeniesc wzorow przelewow i operacja
    > pojdzie sprawnie.

    Nie zapomnieli - wszystko jest, ale oczywiście nie wpadli na to, aby gładko
    przenieść przelewy cykliczne - w związku z czym wyręczyłem ich i zleciłem je
    sam - w multi. Przy okazji przeniosłem sobie (wyłamując palce ctrl-c, ctrl-v
    wszystkie wzory przelewów tamże i pekało24 posłuży mi jeno jako niewygodny
    bufor z kredytem odnawialnym, póki go nie spłacę). Sic transit gloria...

    T.