  • Data: 2004-06-22 15:02:16
    Temat: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr W" <t...@p...onet.pl> wrote in
    news:cb6kp1$jj9$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > po czorta tam jeszcze siedzisz

    Ze wzgledu na dotychczasowa wspolprace - tylko raz bank zaliczyl wpadke
    (wylaczajac mi przez pomylke karte charge), a tak to same plusy. Poza tym
    zaoferowali mi przyzwoite warunki, a skoro do konca roku nowe konto nie
    kosztuje mnie wiecej niz Eurokonto WWW - postanowilem pouzywac je i dopiero
    wtedy podjac decyzje. Oczywiscie mam w zapasie inny r-k, inaczej bardziej
    bym sie wkurzal :)

    Happy end :
    Kilka godzin po napisaniu wczorajszego posta listonosz przyniosl mi dwie
    pierwsze przesylki i juz dzialam na nowym koncie :)

    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail