  • Data: 2004-06-23 12:21:25
    Temat: Re: Telepekao24->Pekao 24 - dostaliscie juz papiery ?
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos przenoszony z Telepekao 24 do tradycyjnego oddzialu dostal juz
    > poczta dokumenty, karty i ma pelen dostep do konta ?

    Heja !

    A ja im podziekowałem. Tak się złożyło, że znalazłem na grupie wątek o
    Xelionie (oddział Pekao - doradcy) i dowiedziałem się, że rachunek jest za 4
    zł/msc, nie ma deklaracji wpłat, funcjonalność przez net taka sama jak
    PEKAO24. Konto w Pekao jest mi potrzebne do wplat do mBanku, przelewów oraz
    zapasowe do karty (place głownie mbankiem, ale wiadomo jak przyjdzie 10-ty ;-
    ). Okazało się, że moja koleżanka pracuje w Xelionie, umowy podpisałem na
    miejscu w mojej pracy, z powrtotem dostałem kurierem razem z kartą Maestro
    (kody pocztą). W sumie powiem, ze to fajny pomysł jak masz problem dzownisz
    do swojego doradcy.

    Jezeli chodzi o Xelion24 (pekao24) to w porówniu do do Eurokonta WWW to
    porażka:
    1. nie widac szczegółów przy przelewach przychodzących,
    2. za krotki opis do przelewów wychodzących,
    3. nie wiem kto projektował menu, ale chyba to robił pierwszy raz - po dwoch
    tygodniach nie moge sie przyzwyczaic do tego balaganu.
    Moze ten zespół co tworzył EuroWWW zajmie się Pekao24. Mam taką nadzieję.

    PS.
    Zadałem pare pytań jeszcze przez poczte w Eurokoncie WWW i totalna zlewka -
    ponad tydzień czekam juz na odpowiedz. Pewnie juz ostatni zgasil swiatło .....

    pozdro,
    Andrew