  • 1. Data: 2004-06-03 10:20:15
    Temat: [Telepekao24]
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    Witam,
    po wielkich bojach, szczesliwym (!) trafem dotarla do mnie w koncu przesylka
    zwiazana z przejsciem Telepekao24->Eurokonto Plus.
    Poza opoznieniem, prawie wszystko jest ok. W zestawie jest koperta, ktora
    powinienem uzyc do przeslania dokumentow, a na ktorej w miejscu w ktorym
    zwykle przykleja sie znaczki, jest info o przeniesieniu oplat na adresata
    (CBE).
    I tu jest question :)
    Jakiego typu przesylke moge nadac? Zwykla, priorytet, polecona, czy moze
    polecony priorytet? O tym nie ma zadnych informacji :)
    Oczywiscie zadzwonilem na infolinie PeKaO SA, gdzie panienka (bez
    przekonania) powiedziala mi ze przeslac powinienem zwykly ale moge rowniez
    przeslac polecony nie ponoszac kosztow.
    Zwyklym tego nie przesle, bo zbyt duzo cennych danych bylo tam zawartych
    (dane osobowe, nr karty charge, itd.)

    Przed chwila na poczcie bylem i niestety musialem poniesc koszt za
    przeslanie korespondencji, ktora nie byla listem zwyklym (4,40 za polecony
    priorytet).

    Macie w tej kwestii jakies doswiadczenia?
    Ja juz pisze poczta wewnetrzna o zwrot kasy, ciekawe tylko z jakim
    skutkiem...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-06-03 11:35:22
    Temat: Re: [Telepekao24]
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM> wrote in

    > po wielkich bojach, szczesliwym (!) trafem dotarla do mnie w koncu
    > przesylka zwiazana z przejsciem Telepekao24->Eurokonto Plus.

    No no, gratuluje :-)

    > Poza opoznieniem, prawie wszystko jest ok.

    A kiedy odeslales to i owo poczta wewnetrzna ?

> [...]
    > ktora powinienem uzyc do przeslania dokumentow, a na ktorej w miejscu
    > w ktorym zwykle przykleja sie znaczki, jest info o przeniesieniu oplat

    Obawiam sie, ze zwykla.

> [...]
    > polecony priorytet).
    >
    > Macie w tej kwestii jakies doswiadczenia?
    > Ja juz pisze poczta wewnetrzna o zwrot kasy, ciekawe tylko z jakim

    Jesli masz nazwisko tej osoby to pewnie z dobrym skutkiem (o ile ich
    procedura przewiduje takie sytuacje). Pytanie : gdzie odsylales te papiery
    ? Prosto do oddzialu, gdzie bedziesz mial Eurokonto Plus ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 3. Data: 2004-06-03 12:00:46
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    > A kiedy odeslales to i owo poczta wewnetrzna ?

    Poczta wewnetrzne nic nie odsylalem. Dostalem wszystko w formie papierowej i
    taki zwrot byl ode mnie wymagany (byc moze ze wzgledu na to iz jest to
    wspolne konto?).

    > Obawiam sie, ze zwykla.

    To maxymalne bydlo jest - jak mam chronic swoje dane przesylajac je zwykla
    poczta?

    > Jesli masz nazwisko tej osoby to pewnie z dobrym skutkiem (o ile ich
    > procedura przewiduje takie sytuacje). Pytanie : gdzie odsylales te papiery
    > ? Prosto do oddzialu, gdzie bedziesz mial Eurokonto Plus ?

    Przesylalem na adres widniejacy na nadruku koperty - CBE w Lodzi.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2004-06-03 12:07:20
    Od: "Kasandra" <n...@o...pl>

    "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM> wrote in message

    > po wielkich bojach, szczesliwym (!) trafem dotarla do mnie w koncu
    przesylka
    > zwiazana z przejsciem Telepekao24->Eurokonto Plus.

    Gratuluje odwagi. :-)

    JK

  • 5. Data: 2004-06-03 13:58:09
    Od: damago <m...@g...pl>

    To jest pewnie jeden z informatyków którzy pisali ten system lub pracownik
    PKOSA więc mu nie wypada przenosić się do innego banku.

    Albo po prostu nie miał jeszcze styczności z Eurokonto Plus i po prostu
    żyje w nieświadomości. Chyba raczej to ostatnie skoro największym problemem
    który ma to jaki może wysłać list za darmochę.

  • 6. Data: 2004-06-03 14:10:24
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    "damago" <m...@g...pl> wrote in message
    > To jest pewnie jeden z informatyków którzy pisali ten system lub pracownik
    > PKOSA więc mu nie wypada przenosić się do innego banku.

    ani pracownik ani pisarz

> [...]
    problemem
    > który ma to jaki może wysłać list za darmochę.

    nie chodzi o kase tylko o zasady
    nie mialem stycznosci, ale jak dotad z EurokonaWWW bylem zadowolony
    moze konrety jakies, plizzz?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2004-06-03 14:58:38
    Od: "Kasandra" <n...@o...pl>

    > nie mialem stycznosci, ale jak dotad z EurokonaWWW bylem zadowolony
    > moze konrety jakies, plizzz?

    Poczytaj w archiwum z ostatnich 2, 3 tygodni. Było już kilka razy. Krótko:
    PKO24 to wersja beta, a w stosunku do telepekao24 jest bardzo ograniczona
    funkcjonalnie.

    JK

  • 8. Data: 2004-06-03 15:41:39
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    "Kasandra" <n...@o...pl> wrote in message
    > Poczytaj w archiwum z ostatnich 2, 3 tygodni. Było już kilka razy. Krótko:
    > PKO24 to wersja beta, a w stosunku do telepekao24 jest bardzo ograniczona
    > funkcjonalnie.

    to ze jest ograniczona w stosunku to telepekao24 wiem z demo pekao24
    mi pekao24 potrzebne jest do zlecenia 5-7 przelewow miesiecznie i
    sprawdzenia (w miare online) aktualnego stanu konta :)

    nie chce zeby to co napisalem bylo odebrane jako reklama, ale na rynku nie
    ma rzeczywiscie w czym wybierac
    moje zalozenia to: (przynajmniej podstawowa) obsluga przez Internet, duza
    liczba bankomatow i tania ich obsluga, karta charge, oddzialy fizyczne
    przekopalem strony innych bankow i nie znalazlem nastepcy wiec zostaje tu

    to czy brakuje mi czegos w pekao24 okaze sie za jakis czas, na razie nie
    bede sie wypowiadal na ten temat :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2004-06-03 18:26:46
    Od: "Kasandra" <n...@o...pl>

    > moje zalozenia to: (przynajmniej podstawowa) obsluga przez Internet, duza
    > liczba bankomatow i tania ich obsluga, karta charge, oddzialy fizyczne
    > przekopalem strony innych bankow i nie znalazlem nastepcy wiec zostaje tu

    Ja jestem w trakcie, może za jakiś czas zrobię porówanie.

    > to czy brakuje mi czegos w pekao24 okaze sie za jakis czas, na razie nie
    > bede sie wypowiadal na ten temat :)

    Dlatego polecam lekturę archiwym. Ja mam konto osobiste w Pekao24 i firmowe
    (jeszcze) w telepekao24. Mam porównanie na bieżąco. I szczerze mówiac do
    obsługi r. osobistego w Pekao24 mam niewiele zastrzezeń, ale obsługa r.
    firmowego w tym samym stylu to koszmarna pomyłka. Dla mnie rezygnacja z
    Telepeko24 na rzecz Pekao24 to cofnięcie się Banku w rozwoju o jakieś 2-3
    lata w zakresie podstawowej funkcjonalności rachunku. Ponieważ nie mam
    ochoty na uwstecznianie a bank w sposób dośc bezceremonialny zrezygnował z
    obracania moich i nie tylko moich pieniedzy, zatem poszukam alternatywy na
    tym polu.

    K.

  • 10. Data: 2004-06-04 12:45:03
    Od: a...@o...pl

    > Witam,
    > po wielkich bojach, szczesliwym (!) trafem dotarla do mnie w koncu przesylka
    > zwiazana z przejsciem Telepekao24->Eurokonto Plus.

    Witam,

    A ja nie odpowiedziałem na ich "super" propozycję. Założyłem sobie konto w
    Xelionie, bo to samo co PEKAO24, a zamiast 11,50 (6 zł do końca roku) będę
    płacił 4 zł/miesięcznie.
    Zgadzam się, że PEKAO24 w stosunku do Telepekao24 to krok wstecz. Mam tylko
    nadzieję, że poprawią informacje o przelewach i wydłużą długość max. opisu
    przelewu.

    Pozdrawiam,
    Andrewj