    From: "Kasandra" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Telepekao24]
    Date: Thu, 3 Jun 2004 20:26:46 +0200

    "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM> wrote in message
    news:c9ngri$gl0$1@news.onet.pl...

    > moje zalozenia to: (przynajmniej podstawowa) obsluga przez Internet, duza
    > liczba bankomatow i tania ich obsluga, karta charge, oddzialy fizyczne
    > przekopalem strony innych bankow i nie znalazlem nastepcy wiec zostaje tu

    Ja jestem w trakcie, może za jakiś czas zrobię porówanie.

    > to czy brakuje mi czegos w pekao24 okaze sie za jakis czas, na razie nie
    > bede sie wypowiadal na ten temat :)

    Dlatego polecam lekturę archiwym. Ja mam konto osobiste w Pekao24 i firmowe
    (jeszcze) w telepekao24. Mam porównanie na bieżąco. I szczerze mówiac do
    obsługi r. osobistego w Pekao24 mam niewiele zastrzezeń, ale obsługa r.
    firmowego w tym samym stylu to koszmarna pomyłka. Dla mnie rezygnacja z
    Telepeko24 na rzecz Pekao24 to cofnięcie się Banku w rozwoju o jakieś 2-3
    lata w zakresie podstawowej funkcjonalności rachunku. Ponieważ nie mam
    ochoty na uwstecznianie a bank w sposób dośc bezceremonialny zrezygnował z
    obracania moich i nie tylko moich pieniedzy, zatem poszukam alternatywy na
    tym polu.

    K.