    From: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Telepekao24]
    Date: Thu, 3 Jun 2004 12:20:15 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@host-ip226-206.crowley.pl

    Witam,
    po wielkich bojach, szczesliwym (!) trafem dotarla do mnie w koncu przesylka
    zwiazana z przejsciem Telepekao24->Eurokonto Plus.
    Poza opoznieniem, prawie wszystko jest ok. W zestawie jest koperta, ktora
    powinienem uzyc do przeslania dokumentow, a na ktorej w miejscu w ktorym
    zwykle przykleja sie znaczki, jest info o przeniesieniu oplat na adresata
    (CBE).
    I tu jest question :)
    Jakiego typu przesylke moge nadac? Zwykla, priorytet, polecona, czy moze
    polecony priorytet? O tym nie ma zadnych informacji :)
    Oczywiscie zadzwonilem na infolinie PeKaO SA, gdzie panienka (bez
    przekonania) powiedziala mi ze przeslac powinienem zwykly ale moge rowniez
    przeslac polecony nie ponoszac kosztow.
    Zwyklym tego nie przesle, bo zbyt duzo cennych danych bylo tam zawartych
    (dane osobowe, nr karty charge, itd.)

    Przed chwila na poczcie bylem i niestety musialem poniesc koszt za
    przeslanie korespondencji, ktora nie byla listem zwyklym (4,40 za polecony
    priorytet).

    Macie w tej kwestii jakies doswiadczenia?
    Ja juz pisze poczta wewnetrzna o zwrot kasy, ciekawe tylko z jakim
    skutkiem...

    pozdrawiam
    Piotr