  • 11. Data: 2004-06-04 23:20:08
    Temat: Re: [Telepekao24]
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0b00.00000fce.40c06ece@newsgate.onet.pl...

    > A ja nie odpowiedziałem na ich "super" propozycję. Założyłem sobie konto w
    > Xelionie,

    jaśniej ...
    gdzie ?

  • 12. Data: 2004-06-05 19:10:53
    Od: a...@o...pl

    > A ja nie odpowiedziałem na ich "super" propozycję. Założyłem sobie konto w
    > Xelionie,
    > jaśniej ...
    > gdzie ?

    Xelion to taki oddział Pekao (są tam doradcy, coś ala Expander). Z żadnych
    usług doradczych :-) nie mam zamiaru skorzystać, interesuje mnie tylko konto
    Xelion, które ma podobną funkcjonalność do zwykłego Eurokonta, natomiast
    kosztuje 4 zł, a nie 8 czy 11. Więcej tutaj
    http://www.xelion.pl/p_bankowe01.html

    pzdr,Andrew

  • 13. Data: 2004-06-07 20:05:49
    Od: damago <m...@g...pl>

    > "damago" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > ani pracownik ani pisarz

    > problemem
    >
    > nie chodzi o kase tylko o zasady
    > nie mialem stycznosci, ale jak dotad z EurokonaWWW bylem zadowolony
    > moze konrety jakies, plizzz?
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    był taki wątek "telepekao24 - podsumowanie funkcjonalności (długie)" czy
    coś w tym stylu. Eurokonto www było super. Ten system do którego Cię
    przeniosą to dno, po prostu nieużywalne. Nawet nie będę podawał konkretów
    bo błędów dyskwalifikujących ten system obsługi internetowej normalnego
    eurokonta jest conajmniej kilka a utrudniających życie kilkanaście. warto
    poczytać listę, większość rzeczy jest wymienionych.

    Damago

  • 14. Data: 2004-06-07 20:11:34
    Od: damago <m...@g...pl>

    > to ze jest ograniczona w stosunku to telepekao24 wiem z demo pekao24
    > mi pekao24 potrzebne jest do zlecenia 5-7 przelewow miesiecznie i
    > sprawdzenia (w miare online) aktualnego stanu konta :)

    1) wysyłając te 5-7 przelewów będziesz musiał baardzo zzipować opis
    przelewu bo jest mikroskopijne pole na treść przelewu. Jeżeli masz bardzo
    krótkie imię i nazwisko i rozumnych odbiorców przelewów to może się
    pomieścisz.

    2) musisz założyć, że nie potrzebujesz sprawdzania, czy wysłany przez
    Ciebie przelew rzeczywiście wyszedł z banku (nie da się, przelew znika po
    wysłaniu i pojawia się dopiero po kilku dniach) ani nie będziesz
    musiał sprawdzać gdzie wysłałeś przelew (nie da się, widzisz tylko kwotę i
    wiele mówiącą informację 'przelew internetowy').

    3) stan konta rzeczywiście widać. w miarę online.

    Jeżeli Ci to odpowiada to ok.