  • 1. Data: 2004-06-03 10:07:07
    Temat: mBank cd
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Jestem f szoku, bo wlasnie mBank przyslal mi umowy.

    Rozumiem, ze za rada Luzyty powinienem je podpisac i zaniesc do Centrum
    Kredytowego, zeby wszystko bylo ok i w miare szybko?

    Bartol

  • 2. Data: 2004-06-03 10:17:09
    Temat: Re: mBank cd
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-06-03 12:07, Bartol Partol wrote:
    > Jestem f szoku, bo wlasnie mBank przyslal mi umowy.

    Wow ;-)

    > Rozumiem, ze za rada Luzyty powinienem je podpisac i zaniesc do Centrum
    > Kredytowego, zeby wszystko bylo ok i w miare szybko?

    No spytaj, czy byliby tacy uprzejmi.... :-)
    Dołącz jakąś karteczkę w stylu "pilna aktywacja rachunku" :p
    Myśle, że będą wiedzieć do kogo to wysłać ;-)

    Jak pójdziesz, do zdaj potem relację, plizzz :)

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-06-03 10:51:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Wow ;-)

    Tak, tak, kurka. Wypelniem formularz w sobote ostatnia, w poniedzialek
    zadzwonili, dzisiaj mam umowe.

    > No spytaj, czy byliby tacy uprzejmi.... :-)
    > Dołącz jakąś karteczkę w stylu "pilna aktywacja rachunku" :p
    > Myśle, że będą wiedzieć do kogo to wysłać ;-)

    Eeeeeee, ja myslalem, ze to tak domyslnie, za darmo i z pocalowaniem
    reki. ;-))))) Nie chce mi sie sciemniac, tym bardziej, ze to daleko jest
    (musze sie przez centrum miasta przewalic).

    > Jak pójdziesz, do zdaj potem relację, plizzz :)

    No tak, wyszlo szydlo z wora. Chcialas ze mnie zrobic krolika
    doswiadczalnego. ;-))) Nieladnie. Poniewaz leniwy jestem to zalatwie
    sprawe standardowo, czyli wsadze umowe w koprete.

    Hmmm, jeszcze wysle to jako polecony za potwierdzeniem odbioru. Ciekawe
    czy sie mbank wkurzy jak za to zaplaci (no bo na kopercie wyraznie jest,
    ze to oni placa za list).

    Bartol

  • 4. Data: 2004-06-03 11:08:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Hmmm, jeszcze wysle to jako polecony za potwierdzeniem odbioru.
    > Ciekawe czy sie mbank wkurzy jak za to zaplaci (no bo na kopercie
    > wyraznie jest, ze to oni placa za list).

    He, he, he - szukasz powodu, zeby zaczac na nich narzekac? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-03 12:28:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > He, he, he - szukasz powodu, zeby zaczac na nich narzekac? :)

    Nie, chce zeby bylo szybko, ale bez kombinacji.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-06-04 00:13:37
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > Hmmm, jeszcze wysle to jako polecony za potwierdzeniem odbioru. Ciekawe
    > czy sie mbank wkurzy jak za to zaplaci (no bo na kopercie wyraznie jest,
    > ze to oni placa za list).

    nie mam pewności czy czasem nie opłacają tylko listu zwykłego - za
    polecony chyba będziesz sam musiał zapłacić...

    ... chociaż kiedy ponownie wyrabiałem KK w BZWBK upewniłem się na
    infolinii - twierdzili w WuBeKu, że płacą za każdą formę. i tak też się
    stało - na poczcie przyjęto ode mnie polecony na koszt banku. nie udało
    sie to już np. z wysyłką do Lukasa i Inteligo...

    napisz proszę, czy polecony (czy może polecony ZPO) uda Ci się wysłać na
    koszt mBanku

    janke

  • 7. Data: 2004-06-04 11:18:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik janke napisał:

    > napisz proszę, czy polecony (czy może polecony ZPO) uda Ci się wysłać na
    > koszt mBanku

    Kobitki na poczcie deliberowaly z 5 minut (odwolujac sie do swoich
    wczesniejszych doswiadczen, bo oczywiscie zadnej bazy umow nie ma na
    poczcie) i stanelo na tym, ze za polecony zapalcilem. Darowalem sobie
    ZPO bo to zawracanie glowy.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-06-04 14:25:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:

> [...]
    > wczesniejszych doswiadczen, bo oczywiscie zadnej bazy umow nie ma na
    > poczcie) i stanelo na tym, ze za polecony zapalcilem. Darowalem sobie

    Aż mi się nie chce wierzyć, że wydałeś pieniądze na założenie rachunku,
    tzn. na list polecony. Sztuką jest założyć bezpłatne konto tak, by to
    bank pokrył wszelkie koszty z tym związane. Chyba naprawdę jesteś
    zdesperowany ;-)

    K.

  • 9. Data: 2004-06-04 15:02:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > tzn. na list polecony. Sztuką jest założyć bezpłatne konto tak, by to
    > bank pokrył wszelkie koszty z tym związane. Chyba naprawdę jesteś

    Eeeee, tak zle ze mna nie jest. Gdybym koniecznie chcial za darmo
    kompletnie, to bym wrzucil list do skrzynki. Albo powyklocal sie z
    kobitkami na poczcie. Ale baaardzo mi sie nie chcialo.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-06-04 16:02:00
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:
    > Eeeee, tak zle ze mna nie jest. Gdybym koniecznie chcial za darmo
    > kompletnie, to bym wrzucil list do skrzynki. Albo powyklocal sie z
    > kobitkami na poczcie. Ale baaardzo mi sie nie chcialo.

    Bartol, to porządny klient. Założył konto w mBanku, dopiero jak opłaty
    wprowadzili ;D
    Może nie będzie Ci tak źle w mBanku ? ;-)) Tym bardziej, że wprowadzają STK i
    nowy system płatności (oparty na SMSach). Wiem, że to nie to samo, co inteligowe
    powiadomienia, ale.... ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek