    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Date: Fri, 2 Aug 2019 17:41:57 +0200
    <5d4022fd$0$539$65785112@news.neostrada.pl> <qhpd4e$f53$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qhre9r$1i5f$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qhs7cj$1503$1@gioia.aioe.org>
    <5d41f94c$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <qi0vbv$1q51$1@gioia.aioe.org>
    <f...@4...net> <qi118n$1cr$3@gioia.aioe.org>
    <1oditcp8u0wdg$.1cp9i8tz43ft2.dlg@40tude.net>
    <qi12p9$atu$1@gioia.aioe.org> <ik1v11i74xan.86obewfs5q4t$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2019-08-02 o 16:07, J.F. pisze:

    > No chyba ze banki zamkną bramy, zeby ich posiadacze kont nie
    > nachodzili :-)

    Nie ma rozwiązań idealnych ;-) Ale skimming nie grozi... Phishing też
    nie... Może jakiś tam inny "-ing" też się nie przyczepi.

    > A na ile oplaty za skrytki

    Dziś to nie jest realna alternatywa. Jednak gdyby konkurencja była w
    temacie, posiadanie skrytki nie musi się wiązać z dużymi kosztami.
    W USA podobno jest 25 mln skrytek, choć prawo tam jest wielce
    niedoskonałe jeśli chodzi o odpowiedzialność banków wobec klientów.
    Prawie jak u nas.

    Czytałem, iż w polskich warunkach wynajęcie skrytki to koszt ok. 400
    zł/rok. Większym problemem jest znalezienie oddziału, który udostępnia
    tę usługę.

    > Gotowke przeciez proponowales.

    Podałem jako przykład. Ty możesz sobie trzymać np. hasła do kont lub
    klucze do bitcoina. Ktoś inny biżuterię itd.