    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Date: Fri, 02 Aug 2019 13:17:26 +0200
    <m...@p...waw.pl> <qh7967$1ro3$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org>
    <5d3ae1e3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhequ9$1kmm$1@gioia.aioe.org>
    <5d3af5ba$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qheu6o$54a$1@gioia.aioe.org>
    <5d3b24b3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhfljm$1k73$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <8...@a...kjonca>
    <2...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <0...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, ciekawe rzeczy opowiadasz, czy raczej trzymsz jako asy w rękawie ;P
    > Jak to się nie udało?

    Czy Ty czytasz co się do Ciebie pisze?
    Chcę mieć dostęp do konta brata przez internet jako pełnomocnik. Tylko i
    aż tyle.

    A teraz idź i odrób pracę domową.
    Podpowiem, że w Citi wprost jest napisane, że sie nie da - pełnomocnik
    musi wszystko załatwiać w oddziale.

    W inteligo się nie da.

    W mille - nie wiem.

    > Przez net, telefon? W oddziale nie potrafili, mimo że poszedłeś z
    pełnomocnikiem/mocodawcą? Chcieli czegoś, czego dać nie chciałeś?

    Ponownie: proszę o przygotowanie się do rozmowy.

    > Czy też nie ma w ogóle opcji pełnomocnika w regulaminie?
    > I _kiedy_ to było?

    Citi i inteligo - sprawdziłem wczoraj wieczorem.

    > Inteligo może mieć problem "oranżady" - oddziały skarbonki go nie lubią.
    > Milek na pytania odpowiadał: "przyprowadzić" - nawet jak ktoś jest klientem.
    > Citi pozwala dodatkową KK wyklikać, a konto może mieć do 4
    > współwłaścicieli - ale pełnomocnika nie sprawdzałem, choć dziwiłbym
    > się, jeśli "nie bo nie".

    No to może jednak sprawdź, a nie dyskutuj ze swoimi wyobrażeniami, ja
    nigdzie o kartach nie pisałem.

    > Ale może nie tak bardzo, bo kto ma konto w citi, jak oni sami klientów nie chcą?

    > A jak załatwiliście to w mBanku?
    > Wyklikaliście czy wycieczka?

    Wyklikaliśmy. Fakt, ze obie osoby były już klientami.

    szczególnym, czyli tylko do debetówki (jego odmianą jest KK dodatkowa).

    > Są dwa rodzaje pełnomocnictw w bankach. Pewnie chciałeś rodzajowe, ale nie
    napisałeś, więc wspominam o obu.

    Napisałem co chciałem, tylko nie chcesz czytać.

    > Tym bardziej, że procedury załatwiania mogą się różnić.

    Truizm.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/