    From: "zdegustowany" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Date: Mon, 16 Jan 2006 09:02:49 +0000 (UTC)

    Witam

    > Cóż - ja czytałem ze zrozumieniem i to co przeczytałem brzmiało
    > żałośnie. Opieranie całej dyskusji na pomyłce jest żałosne.

    To nie była pomyłka tylko celowe wprowadzenie w błąd:
    1. trzykrotnie dopytywałem czy to co mówi konsultantka to prawda
    2. jak się okazało że nie będę nic wypłacał to nagle powstały zaległości
    3. po konsultacji na zapleczu konsultantka obróciła monitor żebym nie widział
    co na nim widać

    > Każdą tego
    > typu sprawę należy z bankiem i każdą inną instytucją prowadzić PISEMNIE
    > i tylko tak. Głupotą jest wmawianie, że kasjerka coś powiedziała, bo
    > nawet jeśli tak było, to nikt tego nigdzie nie potwierdzi i będzie to
    > wyglądało raczej na teorię spiskową niż fakty. Sąd czy arbiter bankowy
    > też tylko usmiechnie się na takie argumenty i zapyta czy są jakieś
    > konkretne PISEMNE dowody.

    Dlatego właśnie poprosiłem o kopie mojego pisma oraz o dołączenie notatki
    służbowej.

    Pozdrawiam
    zdegustowany
    http://bank-w-warszawie.blog.onet.pl/